זהו זה. עוד ארגז מוכן.
במשך הימים האחרונים זה כל מה שהעסיק את דמיאן. זה היה הדבר היחיד שהצליח לתת לו איזשהו שקט. לסדר ארגזים, להחליט מה הוא לוקח איתו ומה הוא יישלח בדואר בשביל שלא יצטרך לסחוב הכל – זה הרגיע אותו כי ראה את הדרך שלו החוצה. הוא היה חייב להשתחרר.
כשניסה לעבוד, מצא את עצמו מול קיר בטון אטום שמנע ממנו לחשוב קדימה. המוח שלו היה ריק, המחשבות שלו לא הצליחו לדמיין שום דבר, והלחץ לקראת מועדי הדד-ליין שהצטברו לו על השולחן רק הלך וגבר. הוא נאלץ לעשות חצי עבודה שלא היה שלם איתה, והיה לו מזל שאף אחד מהלקוחות שלו לא התלונן על כך. הם לא היו אנשים יצירתיים – הם לא ידעו מה נראה טוב ומה לא, וזה מה שעזר לו בימים יבשים. זו גם הסיבה שהם משלמים לו, כדי שידע בשבילם, וטוב להיות אדם שמשלמים לו על משהו שהוא חלק ממה שהוא, משהו שהוא לא מסוגל לנוח ממנו.
הוא לא מסוגל לנוח מהרבה דברים. אם הוא לא עובד, הוא חושב, ואם הוא חושב, הוא נזכר איך פילס את דרכו לתוצאה מחרידה. הוא אפילו לא ידע בוודאות מה הייתה התוצאה, אבל הייתה לו הרגשה שהיא לא טובה כל כך כפי שרצה.
עברו קצת יותר משבועיים מאז הוא ראה את אלכס לאחרונה. כמה ימים לאחר מכן הוא מצא את המפתח הנוסף לדירה שלו מתחבא מתחת לשטיח בכניסה, וכשנכנס, הבחין שהמזוודה שלו – זו שהניח בקביעות לצד הספה בסלון – נעלמה. זה היה הסוף של כל הסיפור הזה ,כנראה.
לפעמים הוא חשב להתקשר אליו. המספר שלו עדיין היה שמור אצלו בטלפון. הוא ידע שהסיכוי קלוש, אבל הוא היה מסוג האנשים שתמיד העדיפו להיתלות בתקווה, גם אם היא כנראה לעולם לא תגיע. הוא חשב האם כדאי לו להתקשר אליו, אך בסופו של דבר, מעולם לא עשה את זה. הוא פחד שהוא לא יענה. או יותר גרוע, הוא פחד שכן יענה, ואז דמיאן יצטרך למצוא את המילים המתאימות ביותר שיוכלו להסביר מה הוא רוצה לומר, משהו שהוא עצמו אפילו לא יודע מהו בעצם.
אז בסופו של דבר, הוא לא עשה כלום. הוא המשיך בחייו, בהופעות – שבהתחלה התקשה להתרכז בהן כראוי, ורק עם הזמן למד לנתק את עצמו בעת השהייה שלו במועדון – ובמעבר. זו הייתה ההחלטה שעמד בה בלב שלם, ורק בקצת היא הצליחה לשפר את הרגשתו. אם הכל ילך כמו שהוא ירצה והוא יגיע למקומות גבוהים, הוא ידע שזה יהיה רק עניין של זמן עד שיפגוש שוב באריקה. אבל הוא העדיף שלא לחשוב על כך, ובינתיים, זו הייתה תשובה מספיק טובה.
הטלפון שלו פמפם פעמיים בצליל מתנגן. דמיאן היה עסוק באטימת ארגז נוסף אליו הכניס חלק נרחב מהשמלות של ג'וד. הצליח להצחיק אותו העניין שפתאום הוא משתמש בנייר הדבק שברשותו דווקא למטרה הברורה מאליו.
אחרי שסגר את הארגז כראוי הוא ניגש להסתכל מה הקפיץ את ההתראות שלו. בטנו התהפכה לפני שפניו הפכו חמוצות. הוא ניסה להבין מה הוא רואה.
YOU ARE READING
American Dream
Aktuelle Literatur"Sometimes in life you're not always given a second chance. But if you do, take advantage of it and go out with a bang." - Aquaria כאשר כעס, קוצר רוח וחוסר שליטה פוגשים זה את זה עלולה להיווצר תוצאה קטלנית. אריקה סמולס נועדה להיות כוכבת הדראג הגדולה...