פרק 15 | ניו יורק

43 10 6
                                    

ג'וד לא הפסיקה לחשוב על השיחה שהייתה לה עם אריקה בערב ההוא, לאחר שיצאו מהמועדון ונכנסו למכונית. זה גרם לה להעריך מחדש את המצב, את מה שקורה סביבה ואת מה שקורה עם אלכס.

הוא אמנם גילה המון, אבל את הדבר החשוב ביותר היא עדיין שמרה בסוד. למען האמת, היא פחדה. אי אפשר היה להאשים אותה. היא לא ידעה מה עלול לקרות ברגע שתודה בפני אלכס שכל מה שקרה לו היה באשמתה. דמיאן היה זה שדחף את אריקה. בגללו היא נפלה מהבמה ונפגעה.

עברה בו המחשבה האימתנית הזאת שאולי אלכס עלול לא לשרוד. הרופאים לא אמרו לו הרבה, אבל הוא שמע אותם מדברים. דמיאן ידע שזו הייתה פגיעה רצינית, והוא לא היה טיפש. לא היו לו הרבה דרכים ללכת בהן. לא משנה לאן העתיד יתקדם, הסוד הזה תמיד יעקוב אחריו עד שישחרר אותו.

הוא לא סיפר לאף אחד על התמוטטות העצבים שעבר, והוא לא סיפר גם על זו שבאה ימים אחדים אחריה. הוא זוכר איך מצא את עצמו יושב על הרצפה מבלי שיצליח לעמוד על הרגליים. הוא התקשה לנשום וחש בחילה עזה, והראש שלו כאב כאילו מישהו דופק מסמר מתוך הגולגולת שלו ומנסה לשבור אותה מבפנים. כל המחשבות הציפו אותו יותר מדי, והדבר היחיד שעזר לו, גם אם במעט, היה לחזור לבית החולים ולבדוק את אלכס.

הוא שכב שם במשך ימים ארוכים, ודמיאן ישב לצדו יותר מכפי שהיה יכול לצפות מעצמו. אף אחד חוץ מבריאן לא ידע למה הוא נהג לברוח בשעות מסוימות או לבטל בדקה התשעים מבלי להסביר, והוא לא רצה שידעו. כי הרי מה יאמר? הוא סיכן מישהו עד מוות, אז הדבר היחיד שהוא מסוגל לעשות הוא לשלם על האשמה שלו בדאגה? עד כמה נורא זה נשמע? נורא מאוד.

אבל עכשיו, עברו בו מחשבות אחרות, והוא לא ידע מה לעשות איתן. הוא צריך לספר לו את האמת? הוא צריך לשמור על כך בסוד? אלכס יותר מראוי לדעת מה קרה, אבל האם זה צעד נכון לגלות לו על כך, והאם זה לא מאוחר מדי?

הערב היה הערב הגורלי. ברנדי עמדה על הבמה והקדימה את ההופעה הראשונה לאותו ערב, וזו הייתה ההופעה של אריקה. אחרי היסוסים רבים, היא הסכימה לנסות ולעלות על הבמה. ולאחר שקיבלה על עצמה את ההחלטה, לא היה רגע אחד בו אריקה התבטלה. מיד לאחר שאלכס סיים לעבוד וחזר לדירה הוא הסתגר באחד החדרים והתאמן עד הערב. כל יום, במשך כמה שעות טובות, הוא בנה את הקטע שלו מבלי שדמיאן אפילו ידע מה הוא היה.

יום אחד, הוא אף גילה שכנראה היה היחיד שלא ידע. ברנדי לא הפסיקה לדבר על מה שאריקה עושה.

"את צוחקת עליי." ג'וד הרימה את קולה. נשארה חצי שעה בלבד עד שיצטרכו לעלות על הבמה, ודווקא אז ברנדי החליטה להודות על כך שעזרה לאריקה מאחורי גבה.

"היא ביקשה ממני לראות אותה." ברנדי הסבירה. באותו רגע היא הייתה עסוקה בסידור הפאה של ג'וד, שפעם נוספת החליטה להתבלגן לחלוטין בדיוק אחרי שסיימה לסדר אותה על ראשה.

American DreamWhere stories live. Discover now