🌷31

141 13 0
                                    

Myslím že kdysi jsem z té práce byl značně přepracovaný. Bohužel nikdo to neviděl jenom ty.

🌷

"Yoongi, dnes žádná práce" skočil si na mě když jsem ještě spal.

"Cože? Kolik je hodin?" nejspíš jsem ztratil i pojem o čase.

"Půl deváté" usmál ses.

"C..cože? Přijdu pozdě" zakřičel jsem.

"Ale ne nepřijdeš, mluvil jsem s tvým kamarádem Hobim a řekl že mi tě dnes nechá" usmál ses tak sladce.

Tak za tohle po mě Hobi něco bude určitě chtít. Bože, ale co bych pro tebe neudělal.

"Tak fajn Kookie, co chceš dělat?" usmál jsem se a prohrábl ti vlasy.

"Dneska je ve městě pouť, a neboj vím že samy dva tam nemůžeme, takže jsem poprosil Taehyunga a ten nám vše zařídil" usmál ses a legračně pokrčil jedno obočí.

"Zařídil? Co?" nechápal jsem.

"Uvidíš, ale teď rychle se obleč vyrážíme na naše oblíbené místo, kde jsme nebyli už dlouho" řekl si, no teda doslova zakřičel.

"Počkej nech mě hádat, myslíš k jezeru že?" uchechtl jsem se a vzpomněl si na naše tři dny ve stanu, ach ano to už uběhl rok od toho dne?

Legračně si začal kývat hlavou a skousl sis ret. A já si mohl jen představit "ty se mi snad jen zdáš" ach doufám že nejsi jenom sen.

Stále jsem měl můj zrak upřený do tvých očí a nezpouštěl ho. Nechtěl jsem. Vpíjel jsem se do nich hlouběji a hlouběji dokud jsem od tebe nedostal vášnivý polibek.

"Fajn dobrodružství začíná" zvedl si ruku do vzduchu jako superman a vstal ze mě.

"Tak Yoongi, vstávat a cvičit" uchechtl ses. Na což já také a hodil jsem po tobě polštář.


🌷



Určitě ani netušíš jak mi tyhle dny chybí..





🌷Nikisha🌷

Chlapec s tulipány ~ Cz [YoonKook] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat