Taky si pamatuji tvou velkou starostlivost ne jen o kytky ale také o lidi. Dokázal si uklidnit každého člověk pouhým úsměvem.
🌷
"Yoongi?" zeptal jses když jsem přišel na zahradu, kde si zaléval květiny.
"Ano?" zeptal jsem se a usrkl ze své raní kávy.
"Půjdeme spolu někdy do města?" usmál jses.
"Nevím Kookie, lidi mě a mou rodinu nikdy neměli v lásce." vzychl jsem.
"Jakto?" zeptal jses a odložil konvici s vodou.
"To netuším" pokrčil jsem rameny a přišel k tobě blíž, políbil jsem tě na čelo a pak odešel.
****
"Nechápu to, jak mi to mohla udělat Yoongi?!" začal vzlykat můj kamarád.
"Já nevím, jak si na to vůbec přišel?" snažil jsem se ho uklidnit, ale takhle se to asi nedělá.
"Přišel jsem domů, ona na něm. Co myslíš jakože dělali? Hráli si?!" řekl.
"Fajn uklidni se brácho, bude to vpohodě." poplácal jsem ho po zádech. Ale asi jsem zase udělal něco špatně když zase začal brečet.
"Co se to tu děje?" přišel si do místnosti tentokrát ty.
"Jimin se rozešel se svou holkou, jelikož jí přistihl s někým jiným." řekl jsem ti.
"Oh, Jimine. Neplakej ta holka ti za to nestojí." sladce jses na něho usmál a pohladil ho po vlasech.
"Já ji miloval" řekl Jimin.
"Já vím Jimine, pojď udělám ti kakao, moje kakao budeš milovat víc než nějakou holku." zase jses na něho usmál a natáhl si svou ruku k němu.
On se na mě podíval. A pak taky na tvou ruku.
"Jungkookie má pravdu Jimine." řekl jsem mu.
Jimin tě pak chytil za ruku a ty si s ním odešel do kuchyně a já vás následoval. Nechápu jak si ho mohl tak rychle uklidnit...
🌷
Vždycky si takhle dokázal uklidnit i mě. A já se do tebe začal čím dál tím víc zamilovávat. Ale milovat tě budu pořád, ten čas je stále přítomný LÁSKO.
Omlouvám se že dlouho nic nevyšlo 😔❤️
🌷Nikisha🌷
ČTEŠ
Chlapec s tulipány ~ Cz [YoonKook] ✓
FanficYoongi je člověk kterému v mladém věku umřeli rodiče. Se vším mu pomáhal jeho kamarád Taehyung. Později si ale začne hledat zahradníka a tak se v jeho životě objevil Jungkook. Yoongi vám bude vyprávět jeho vzpomínky, to co se mu přihodilo s Jungkook...