🌷26🌲

152 14 0
                                    

Pamatuješ si ještě na tu příhodu s hadem?

🌷

"Yoongi? Zajdi prosím do stanu pro zápalky" řekl si mi.

Tohle byl už poslední den tady v lese, a já už se celkem těšil až pojedeme domů. Nevadilo mi to tady, jenom mi vadil ten les plný divných zvuků a všelijakého hmyzu.

Zašel jsem tedy do stanu, ale jak rychle jsem tam vlezl jsem i vylezl.

"Co je? Co se stalo?" díval ses na můj vystrašený výraz.

"H-hh-ad-d" řekl jsem pískavým vystrašeným hlasem. Pokud jste někdy slyšeli jak mluví vystrašený Ron Weasley z Harryho Pottera tak si mě dokážete představit.

"Cože a kde?" nechápal si.

"Ve s-taně" vykřikl jsem potichu a ukázal na stan.

Šel jses teda pomalími krůčky podívat směrem ke stanu a nakonec si do něho nakoukl.

Had ležel blízko vstupu do stanu, byl schoulený do velkého černého klubíčka, a nejspíše dělal že spí, protože vím že kdybych k němu šel blíž dal by mi smrtelný kousanec.

"Ach Yoongi, co budeme dělat" řekl si vystrašeně.

Jenom jsem pokrčil rameny a snažil se zapojit svůj mozek a něco vymyslet. Bohužel mé vystrašené mozkové závity nic nevymysleli.

"Fajn zkusíme ho dát nějakým způsobem pryč klackem" řekl si a začal si hledat po lese nějaký větší klacek.

Když si nějaký našel šel si opět blíž ke stanu a klackem jses poprvé dotknul hada. Ten se pohl a hlasitě zasyčel až vás ten sykot pohladil po duši.

"Hlavně opatrně" špitnul jsem za tebou a nakukoval do stanu.

Nakonec se ti podařilo hada dostat na klacek a pomalími pohyby si ho dostal i s klackem ven ze stanu.

"Opatrně" zase jsem špitnul.

"Já vím Yoongi" řekl si trochu naštvaně a prokroutil si očima.

Byl jsem s tím otravný co?

Nakonec si i s hadem na klacku odkráčel hlouběji do lesa a tam ho položil na zem. Had se začal plazit pryč a ty ses vrátil zpět za mnou.

"Hotovo" otřepal sis ruce a usmál se.

🌷

Si můj hrdina Kookie...


🌷Nikisha🌷

Chlapec s tulipány ~ Cz [YoonKook] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat