🌷10

171 17 0
                                    

Pamatuji si že pár dní si nebyl doma. Vůbec jses nevracel a nebral si mi ani telefony. Měl jsem o tebe strach, velký strach.

🌷

"Taehyungu bere ti Jungkook telefony?" byl jsem tak zoufalej že jsem si musel k sobě domů zavolat i Taeho a řekl mu ať se ti snaží dovolat.

"Ne Yoongi, třeba je u nějakých kamarádů. Co se přesně tady stalo?" začal se Taehyung vyptávat.

"Byl jsem na něho zlý Tae, hodně zlý" po tváři mi stékla slza.

"Nikdy jsem vás takového neviděl pane" řekl Tae a přisedl si ke mě na sedačku. Jeho ruka se přesunula k mým vlasům a začala mě jemně hladit.

"Jak to myslíte?" nechápal jsem ho.

"Nikdy jsem neviděl že by jste o někoho měl takový strach, a navíc od té doby co tu s vámi Jungkook byl máte na tváři jenom úsměv. Teda až na dnešek." usmál se na mě Tae.

"Já vím, taky jsem si všimnul, ale nevím proč." řekl jsem mu. Pořád mi tyto moje emoce vrtaly hlavou.

"První láska je vždy taková Yoongi" řekl  Tae.

"Láska? Prosím tě Tae vždyť já ani nevím co to slovo znamená." mávl jsem na tím rukou.

"No právě proto máte takové smíchané pocity. Jsou to nové pocity a emoce." řekl chytře Tae a poplácal mě po zádech.

Nad jeho slovy jsem pak přemýšlel ještě dlouho. A stále čekal a doufal že se vrátíš.

🌷

Doufám že to teď nejsi ty který doufá že se vrátím, když víš že je to nemožné.




🌷Nikisha 🌷





Chlapec s tulipány ~ Cz [YoonKook] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat