🌷1

270 18 0
                                    

Víš že si ještě moc dobře pamatuji na ten den kdy jsi ke mě přišel? Tan den kdy se moje oči poprvé setkali s těmi tvými.

🌷

"Pane Yoongi? Přišel ten nový zahradník" Řekl Taehyung a usmál se.

"Dobře, přiveď mi ho" odpověděl jsem.

"Dobrý den" řekl mladý chlapec který vstoupil do místnosti. A ten chlapec si byl ty.

"Posaďte se prosím" řekl jsem ti, a ukázal na židli před mým stolem.

Ty jses ladně posadil. Byl si tak něžný ke všemu? Mám pocit že ano.

"Chtěl bych u vás pracovat, ale mám podmínku" řekl si tichým hláskem.

"Podmínku? Jakou?" odpověděl jsem tázavě.

"Chci sázet hlavně tulipány" odpověděl si mi. A tady jsem se s tebou poprvé začal bavit o tulipánech.

"Proč zrovna tulipány? Zdá se mi že růže jsou hezčí" řekl jsem ti.

"Podle mě ne" stále jsis stál jen za svým. A to se mi na tobě líbilo.

Zahleděl jsem se do tvých očí a ty do těch mých. Byl to krásný pohled, sledovat někoho jako jsi ty.

"Dobrá tedy, ať je po tvým. Už můžeš jít" vzpamatoval jsem se. Dlouho mi trvalo než jsem dokázal odvrátit zrak od tebe.

"Děkuji" řekl si a odešel.

🌷

Pamatuji si že jsem tě ještě nějakou dobu sledoval, až dokud jses mi neztratil ve dveřích, které se za tebou rychle zavřeli.

Tak moc si mě dokázal okouzlit. Tak moc.


🌷Nikisha🌷

Chlapec s tulipány ~ Cz [YoonKook] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat