Nejhorší den mého života. Vážně se musel objevit zrovna dnes?
🌷
"Co tu chceš?" postavil jsem se.
"Přišel jsem se na tebe jenom podívat" řekl Hoseok.
"Hobi, oba víme že jses nepřišel jenom podívat" řekl jsem mu a sedl si zpět na židli.
"Máš nového sluhu?" zeptal se a sednul si na židli naproti stolu.
"Nemám žádného sluhu" zamračil jsem se.
"Ne? Vždycky když jsem od tebe odcházel byl tu jeden a jmenoval se Tae" řekl s úsměvem.
"Taehyung není žádný sluha, je to můj kamarád" zvýšil jsem hlas, ale jeho úsměv mu nezmizel.
"Že ne?" zase mě pokoušel.
"Hobi, přestaň se pořád srát do mého života. A už mi řekni co tu chceš" už mi došla trpělivost a chtěl jsem aby co nejrychleji vypadl.
"Dobře, uvolnilo se u nás ve firmě místo. A vím jak moc rád máš tyto práce, a jak rád sedíš v kanceláři. A taky vím že o té práci si snil už dlouho" řekl stručně Hoseok.
"Nemám zájem" zalhal jsem. Měl jsem zájem a velký.
"Lžeš" řekl Hobi. Sakra jsem prozrazen.
Chtěl jsem tam pracovat, je to moje vysněná práce. Ale na druhou stranu bych se tam potkával s Hobim a ten by se zase pokoušel mě jakkoliv svést.
"Yoongi? Mám vám udělat kávu?" vlezl si pro změnu do místnosti ty.
"Ne děkuji Jungkookie" zavrtěl jsem hlavou.
"Takže tvůj sluha tě oslovuje jménem?" zasmál se Hobi.
"No dovol, já nejsem žádný sluha. Jsem přítel Yoongiho a jeho zahradník" řekl si naštvaně.
"Haha, takže přítel jo? Až tak nízko si klesl Yoongi? Fajn už půjdu, ještě ti zavolám" zasmál se Hoseok a následně na mě mrknul. A pak se vydal pryč.
"Jungkookie, omlouvám se za něj" řekl jsem ti a objal tě.
"Jdu na zahradu" odstrčils mě od sebe a odešel si naštvaně pryč.
🌷
Měl jsem pocit, že mi Hobi nikdy nedá pokoj. A taky samozřejmě nedal...
Tohle je nějaká divná nálada 😂 pořád chci jenom psát a psát 🤦♀️❤️
Ale tohle je už asi poslední pro dnešek 💜🌷🌷Nikisha🌷
ČTEŠ
Chlapec s tulipány ~ Cz [YoonKook] ✓
FanficYoongi je člověk kterému v mladém věku umřeli rodiče. Se vším mu pomáhal jeho kamarád Taehyung. Později si ale začne hledat zahradníka a tak se v jeho životě objevil Jungkook. Yoongi vám bude vyprávět jeho vzpomínky, to co se mu přihodilo s Jungkook...