🌷30

131 13 0
                                    

Ty další dny jsem už pak neměl na Jungkooka vůbec čas, a proč? Kvůli Hoseokovi, myslím si že to snad dělá schválně. Do práce jsem chodil vždy brzo ráno a pozdě večer se zase vracel z ní.

🌷

"Yoongi? Kdy budeš mít volno, už mi tu chybíš" řekl si mi smutně když jsem se v noci vrátil z práce.

"Proč ještě nespíš?" zeptal jsem se tě.

"Protože mi chybíš, pořád si jenom v práci. Nemáš na mě čas" řekl si a přitisknul se více na mě.

"Promiň, já...dám si volno" řekl jsem na což se ti na tváři objevil konečně velký úsměv.

"To je super, mohl bych ti ukázat pár mých nových tulipánů" řekl si vesele.

Ach ano abych nezapomněl, už dlouho jsem se tu nezmiňoval o tulipánech, vlastně ani nevím proč. Každopádně ty si o nich mluvil stále, ale já tě asi nevnímal.

"Máš zítra moc práce?" zeptal ses po chvilce ticha.

"Asi ano Kookie, Hobi mi dává opravdu zabrat" pousmál jsem se.

"Hele, mezi váma něco bylo?" zeptal jses, a já si řekl ano bylo.

"Ne nebylo" no nakonec ze mě vyšlo toto. Proč jsem ti neřekl pravdu?

"Aha, takže jste jenom známí kamarádi?" na to bych rád řekl ne.

"Ano" řekl jsem. Zase blbě!.

"Ach tak fajn" usmál ses a dal mi pusu.

Já si vzal tvé tváře do dlaní, abych tě mohl políbit ještě jednou, a také abych jsme tento polibek nepřerušili tak rychle. Protože tvé try mi chyběli...

🌷

Chybíš mi Jungkookie. Chybí mi tvůj úsměv, tvé rty, tvé oči, chybíš mi ty.




Já vím tahle kapitola nestojí za nic, omlouvám se. Ale poslední dobou mi to nejde a necítím se zrovna nejlíp. Každopádně mám nový příběh, takže kdyby jste si chtěli přečíst první kapitolu, najdete jí na mém profile.

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




🌷Nikisha🌷

Chlapec s tulipány ~ Cz [YoonKook] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat