🌷14

179 14 0
                                    

Udělal jsem ti to svoje slavné jídlo, a pamatuji si že ti to moc chutnalo. Divil jsem se že moje jídlo někomu chutná.

🌷

"Yoongi? Takže jak to teď bude?" zeptal jses mě když jsem umýval nádobí po jídle.

"Co myslíš?" odpověděl jsem na otázku otázkou.

"No když už jsme spolu strávili noc, a dáváme si pusu jen tak bez příčiny, tak..."

"Myslíš vztah?" přerušil jsem tě.

"Ano, no mohli bychom udělat nějaký ten krok dopředu co říkáš?"  usmál jses.

"Já, Kookie... já se neumím vázat. Vždyť ani pořádně nevím co znamená slovo láska" řekl jsem a sklopil svou hlavu a čekal na tvou odpověď.

"Měl si někdy nějaký vztah?" zeptal jses mě po chvíli ticha.

"Ne, víš já od té doby když mi umřeli rodiče, omezil jsem jakýkoliv styk s lidmi. Mám jen pár lidí v životě které mám opravdu rád, teď ale mezi ně patříš i ty" mé koutky se zvedli do širokého úsměvu.

Na tvé tváří se také objevil velký úsměv, což mi způsobilo červené tváře.

"A co kdybych ti ukázal, co slovo láska znamená?" zeptal jses mě po chvíli.

Nejspíš jsem zčervenal ještě víc.

"Emm noo... tak můžeš to zkusit" odpověděl jsem ti.

Bez jakéhokoliv slova si odešel pryč. Nejspíš na zahradu.

Nevím.

Každopádně to teď znamená že pro sebe budeme něco víc než jenom kamarádi? Nebo něco víc než podřízený a nadřízený?

Asi ano.

Tohle je možná ta láska...

🌷



🌷Nikisha🌷





Chlapec s tulipány ~ Cz [YoonKook] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat