🌷
Po chvilce strávené ve stanu, jsem se cítil opět úžasně. Zase jsem prožíval to co předtím jednou u nás doma. Pamatuješ? Byl jsem opilí.
"Yoongi, málem bych zapomněl" řekl si a plácl jses do čela. Z tašky která ležela na druhém konci stanu, si začal něco vytahovat.
Nakonec jses za mnou připlazil zase zpět s dvěmi bagetami v ruce.
"Myslím že do zítra by se to zkazilo, takže na papej" řekl si roztomile a přiložil si mi bagetu k puse.
"Děkuji" usmál jsem se a převzal si od tebe bagetu aby si mě nemusel krmit.
****
"Měli by jsme zapálit oheň" řekl jsem když jsem vyšel ze stanu ven. Venku byla poměrně zima.
"Ano" přikývl si hlavou.
Začali jsme tedy z klacků které jsem dones, stavět ohniště, teda mělo se to ohništi podobat. Ty si pak ještě kolem těch klacků pokládal pár kamenů. A "ohniště" bylo na světě.
"Super donesu nám deku" řekl si a zalezl do stanu pro deku.
Pak jsme si oba sedli jen malý kousek od hřejivého ohniště, ty jses zády opřel o mou hruď a já kolem nas obalil deku.
Na už již temné obloze se začali objevovat malé třpytící se hvězdy. Oba jsme je v tichosti pozorovali.
"Kookie? Můžu otázku?" zeptal jsem se tě.
"Samozřejmě" přikývl si hlavou.
"Proč tulipány?" konečně jsem se zeptal na to co mě zajímalo už od doby kdy jsem tě poznal poprvé.
Ty jses na mě zavrtěl a otočil jses čelem ke mě, sladce jses usmál a začal mluvit.
"Protože růže mají trny, ale tulipány je nemají. Protože někteří lidé jsou jako růže s trny, dokážou ti ublížit. Ale jsou tady i takový jako jsou tulipány, hodní a hladcí po stranách. A ty patříš do tulipánů" odpověděl si mi a sladce jses usmál.
"Jungkookie?" zase jsem použil tu větu s otazníkem.
"Ano?" usmál jses na mě.
"Miluji tě" řekl jsem a políbil tě na tvá jemná ústa...
🌷
Jsem tak moc rád že si mě bral jako tulipán, ale ne na dlouho, že?
🌷Nikisha🌷
ČTEŠ
Chlapec s tulipány ~ Cz [YoonKook] ✓
FanficYoongi je člověk kterému v mladém věku umřeli rodiče. Se vším mu pomáhal jeho kamarád Taehyung. Později si ale začne hledat zahradníka a tak se v jeho životě objevil Jungkook. Yoongi vám bude vyprávět jeho vzpomínky, to co se mu přihodilo s Jungkook...