Mmeerrhhaabbaallaarr neden böyle yazdım bilmiyorum neyse iyi okumalarrr 🐊 (fotoğrafa öldüm)
Okulda matematik hocasının ayrılmasıyla birlikte derslerimiz boş geçmeye başlamıştı. Müdürde bu durumda yeni bir öğretmen getirmişti. Tamam öğretmen gayet genç, ve belki biraz çekiciydi. Ama biraz. Şu an bize kendini tanıtıyordu. Tabi çoğu kişi onu dinliyor, çoğu kişi ise onu yiyecekmiş gibi bakıyordu. Yuh bi üzerine atlamadığınız kalmıştı adamın.
Teneffüste herkes sınıftan çıkarken ben oturup dersin yarısında başladığım resme devam ediyordum. Ve en arkada oturduğum için sıkıntı yoktu, ama ara sıra onu çizdiğim için göz göze geliyorduk ve bu gerçekten yanaklarımın yanmasına sebep oluyordu. Sınıfta şu an sadece biz ikimiz vardık ve ben onu çizmeye o kadar dalmışımki yanımda olduğunun farkında bile değildim. "Güzel çizimmiş" ağzımdan sadece 'huh' diye bir ses çıkıverdi. Tabi şu anda öyle rezil olmuştumki, ya gerçekten birde onu çizerken yakalanmıştım.
Aptal Jungkook!!
Hoca halen benim suratıma bakarken artık bir cevap istiyormuş gibi tek kaşı havaya dikildi. "A-aa teşşekkür ederim" salak birde kekeliyor.
Resim yaptığım defterimi toparlayıp çantama koydum ve tam sınıftan çıkacakken bileğimde bir el hissettim ve arkamı döndüm. "Adın ne ?" " hocam e-ee Jungkook. Yani Jeon Jungkook" "peki sağol Jungkook, resmin bitince onu bana verirmisin, ilk defa biri beni çiziyorda" al nediyecejsin şimdi. "E-efendim" bilmemezlik ayağına yatmakta güzelmiş gerçekten. "Resim bitince onu alabilirmiyim, öğrencimin yaptığı resmi saklamak istiyorumda." "he, ıı şey tabi, veririm" "peki sağol" deyip benden önce sınıftan çıktı.
Öğle arasında olduğumuz için neredeyse tüm okul kantindeydi. Ve duruma alıştığımız için arkadaşlarımla en son biz sıraya giriyorduk. Ayakta beklemeye üşeniyormuş Yoongi bey.
"Ee Yoongi hyung, niye hala sıraya geçmediğimizi sorabilir miyim?" "çünkü hala sırada insanlar var" tam ben bir laf söyleyecekken Hoseok hyung lafa atladı. "Ulan Yoongi, sırada kalmış 3 kişi, neyin sırasından bahsediyorsun hala. Kalk lan." Yoongi hyungu kolundan tutup çekiştirirken biz de Tae ile olanlara gülüyorduk.
Sıradayken Tae kulqğıma yaklaşıp "şu yeni gelen neden ikidebir seni kesiyor. Resmen üzerin 4 kez soydu ya." yeni gelen derken gailba şu yeni matematik hocası Jiminden bahsediyordu. "Jimin hocadan mı bahsediyorsun?" "evet" "ne alakası var Tae, belki dalmıştır, yada bir ley söylecektir ama söylemiyordur. Hemen fesatlaş." "iyi sonra demedi deme, yanlız bırakmam seni" deyip histirik bir gülüş attı. Doğal olaraktan gözlerimi devirdim.
Kısa olfuğuniçin üzgünüm arkidişler normalde daha uzundu ama yapacağım sırada wattpad beni attı. Bu yüzden silindi. Bende tekrar yazdım ama kısa oldu
Sizleri seviyorum iyi okumalarrrr
🐊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher Says ✔
FanfictionSeme: Jimin Uke: Jungkook Öğretmen-öğrenci 🐊 #12 semejimin (280719) #6 semejimin (150919) #7 student (120919) #1 semejimin (160919) Başlangıç: 25.04.2019 Bitiş: 19.08.2019