~17~ *yeni bir yaşam*

1.9K 120 17
                                    



2 yıl sonra...

Yeni yaşamıma alışmıştım, her ne kadar oradan kötü ayrılsamda. Buraya geleli iki sene oluyordu. İlj senemde hazırlık okumak zorundaydım zorunlu olarak, ingilizcem yetmemişti. Şu an üniversite 1 deyim. Arkadaşlarım var ama bi Hoseok, Suga ve Tae hyung etmiyorlar. Ara sıra konuşuyoruz telefonla ama Suga hyung beni watssappdan arıyor. Neymiş yurt dışına para veremezmiş. Şaşırdık mı ?

Her ne kadar halen aklım Bay Park'da da kalsa unutmaya çalışıyordum. Gitmeden önce son gün bana sevdiiğini açıklaması hiç umrumda değildi, yani evet değildi. Mutlu değildim...hayır mutluydum lanet olsun halen aklım onda. Bana buraya geliceğini söylemişti ama 2 senedir hiç bir bok olmamıştı. Düşüncelerimden ayıran şey ablamın bana "kahvaltı hazır" demesiyle gerçekleşmişti.

Kahvaltımızı yapıp beni okula bırakmıştı ablam. Okula gelir gelmez beni kapının önünden -her zaman- alan Jasmin'e göz devirirken o ise kıkırdıyordu. Jamin ile okula ilk gelişimden itibaren arkadaştık. Çok tatlı bir kızdı, kendisini çok severdim. Ama her gün inadına beni sinir etmek için kapıdan alıyordu. "Bıkmadın mı ?" "neyden ?" "beni kapıdan almaktan jaja" evet takma ismi jaja idi (çok takılmayın skskxklxk) "hayır" deyip ortaya bir kıkırtı bıraktı, tabi ben de.

Okulun öğle arasında jaja nın işi çıktığı için (üni. Lerde öğle arası var mı bilmiyorum çok cahilim bu konularda sorry) ben de bahçenin arkasında en sakin yer olan ağaçlık alana gittim. Jasmin dışında da arkadaşlarım vardı da onşarla çok takılmayı sevmiyordum. Tam ağacın önüne oturacakken biri ağzımdan kapatıp beni bir duvara yasladı. Her şeyi siyahtı ve şapkası olduğu için göremiyordum. "korkma" sesi bana tanıdık geliyordu.












Hellöööö ben geldim, nasılsınız. Bayramda para topladınızmı, büyüklerinizle vakit geçirdiniz mi, bayram tatiline gittiniz mi ?

Taslaktaydı ben de atayım dedim hazır internet bulmuşken. Mantık hatalatı olabilir kusura bakmayın. Final yakın ve beklediğiniz bir şekilde ilerler mi bilmiyorum dkdlxkxll. 2 yıl atladım bunu bekliyor muydunuz mesela hiç bilmiyorum dlxşdkldlld

Sizleri seviyorum 🖤
İyi okumalar...🐊

301 kelime

Teacher Says ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin