Bu gün Bay Park ile son günümüzdü ve akşam çıkışta gidecektim. Dün özel numaradan hiç ses gelmemişti. Bu güm de gelmezse önemli olmadığı kanısına varacağım.
Kantine inerken Bya Park mesaj attı, ama şu an yemek sırasında olduğum için önemsememiştim. Yemeğimi alıp bir amsaya oturduğumda yemekhanenin kapısı hızla açıldı. Gelen Bay Park'tı, açıkçası çok sinirli gözüküyordu. "Jungkook" diye seslendi sinirli bir şekilde "e-efendim" çoktan yanıma gelmişti "benimle geliyorsun, derhal" ama daha yemek yememiştim. Neyse. Bay Park ile yemekhaneden çıktık ve bizim sınıfın bulunduğu kata çıktık, o sırada herkes panoya bakıyordu. "Ooo, meşhur çiftimiz de gelmiş. Okulda öğrenci-öğretmen ilişkisi var vay be" Jisung malı salak salak konuşurken ben ve Bay Park ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk "hadi ama kookie, dün beni arayıp Bay Park ile ilişkiye girdiğinizi sen söylememiş miydin ?" "h-hayır ben öyle bi-" "bunu neden yaptın" diye bir ses çıktı yanımdaki kişiden. "Bay Park bakın ben ger-" sözümü kesen şey Bay Park'ın attığı tokat olmuştu.
Ben tokat yedikten sonra okuldan koşa koşa çıktım, arkamdan Tae ve Suga hyungun bana seslenişlerini duysam bile. Tokat çok ağır basmıştı, hem hoşlandığım bir kişiden yemek hem de suçsuz olduğum halde bir tokat yemek zoruma gitmişti açıkçası. Ben bir sahil kenarını en uç köşesinde kara kara düşünürken telefonuma bildirim sesi geldi;
Bilinmeyen numara: hediyem güzeldi ama kabul et tamammı Kookie. Kapının önünde ;)
Telefonumun ekranını kapatıp eve doğru yürümeye başladım. Annem bu saatler de çalıştığı için evde kimse yoktu. Evin önüne geldiğimde bir ambalaj ile kaplanmış küçük bir zarf vardı. Yerden alıp koltuk altımda sabitledikten sonra evin anahtarını çıkartıp kapıyı açtım. Eve girdikten sonra ambalajı açtım. Keşke açmasaydım...
Merhabalar arkadaşlar uzun zamandır bölüm atamıyorum kusura bakmayın. Okul seçimüm vardı bu yüzden okulları araştırıyorduk ailemle. Tarlanın ortasına kurulan bir semt de oturduğumuz için okul yok slksjslskldkd bu yüzden zor oldu. Bu bölümü de yazlıkta yazdım zaten. Ama maalesef internet olmadığı için şu an yükleyemiyorum, kusura bakmayın. Ama en kısa zamanda yükliycem.
Sizleri seviyorum 🖤
İyi okumalar...🐊
323 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher Says ✔
FanfictionSeme: Jimin Uke: Jungkook Öğretmen-öğrenci 🐊 #12 semejimin (280719) #6 semejimin (150919) #7 student (120919) #1 semejimin (160919) Başlangıç: 25.04.2019 Bitiş: 19.08.2019