Okumakiciin13 senin için yazdım jzşskannMsnms
Bay Park o arayı kapatırken ben o an ne yapacağımı şaşırmıştım, doğal olarak karşılık verdim, tabi nasıl verdiysem. Beni kendisine daha çok bastırırken ağzımdan bir inleme firar etmişti, ve şu an yüzümün yandığını hissedebiliyorum.
Nefessiz kalınca dudaklarımızı ayırmak zorunda kaldı. Biraz soluklandı ve beni kucağına aldı. Tam tekrar öpücekken bir anda Tae den ses geldi "hew beyn buwdarım" (hey ben burdayım)
Allahın cezası, beynini sikeyim. Hemen geri çekildik, ardından ben Tae'nin yanına Bay Park baloya döndü. "Senin zamanını sikeyim Tae tamam mı!" "bwn ye yapwm" (ben ne yaptım) "sus rezil insan, hadi eve gidiyoruz"Eve vardığımızda Tae hemen yatağa girdi, tam bir pislik. Ben de lavoboya gidip üzerimi değiştirdim ve salona geçtim, yani birzahmet (nasıl yazıldığını bilmiyorum jsmsnsk)
Uyumayayım, sonuçta Bay Seksi Park ile öpüştük değil mi?Tabi ben gerizekalı Jungkook Tae diye bir salağı evine getirirsen rahat rahat Bay Park'ı düşünebil miyim? HAYIR... "Ne var gerizekalı!" "ne baprıyosun ve" (ne bağrıyorsun be) sakin, sakin ol Jungkook, hayır sak- "lan kıt beyinli zaten senin yüzünden bay seksi park ile öpüşmemiz yarıda kaldı. Üstüne seni evime getirdim, ve sen şimdi sana neden sinirli olup, ve neden bağırdığımı mı SORUYORSUN" cevap gelmemişti. Yavaş yavaş yukarı çıkmaya başladım, ve gerçekten hayatımı sikeyim. Ay yok Bay Park siksin.
Mal özürlü uzaylı yerde salyaları akmış bir şekilde uyuyor.
Ne kadar güzel bir gün. Kaldırıp yerine yatırdıktan sonra bir daha bu salak ile gitmemeye yemin ettim
Artık ne kadar sürebilirse bu yemin...
Aşağı inip koltuğa uzandım ve bu gün olanları düşünmeye başladım, tabi bu düşünme çokta uzun sürmemişti. Uyuya kalmışım.
Evet arkadaşlar uzun zamandır bölüm atmıyordum. Yazım yanlışım varsa özür dilerim, elimden geldiğince dikkat ediyorum zaten sinirim bozuluyor noktalamalara dikkat etmedikçe (sözelciyim nsksms)
Sizleri seviyorum 💜
İyi okunalar...🐊Kısa olduysa kusuruma bakmayın.
Arkadaşlar bölümde uyarı yapmayı unutmuşum yani tam smut olmasa da hidiyse belki rahatsız olacak arkadaşlarımız için uyarı yapmam gerekiyordu özür dilerim bir daha unutmayacağım :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher Says ✔
FanfikceSeme: Jimin Uke: Jungkook Öğretmen-öğrenci 🐊 #12 semejimin (280719) #6 semejimin (150919) #7 student (120919) #1 semejimin (160919) Başlangıç: 25.04.2019 Bitiş: 19.08.2019