Apar topar telefonu kapatıp adamın bana söylediği hastaneye gittim. Tae ve Suga hyungu aradım ve gelmelerini istedim. Hoseok hyungu aramak istemedim çünkü kendisi çok duygusal ve bana çok destek çıkacağını düşünmüyorum. Tae ve Suga hyung hastaneye geldiğinde ben annemin kaldığı acil odasının önünde diz çöküp ağlıyordum.
Yaklaşık 1 saat sonra doktor odadan ağır adımlarla çıktı ve konuşmaya başladı "çok özür dileyerek söylüyorum. Bakın biz elimizden gelen her şeyi yaptık ama anneniz en fazla 3 saat daha yaşıyabilecek. Şu an onunla görüşebilrsiniz. Sizi duyucak ve konuşabilecek durumda ama hareket edemez. Ve unutmayın 3 saati kaldı" deyip çekip gitti. Ne demek sadece 3 saati kaldı. Annem 3 saat sonra ölücek miydi yani ?
Annemin yanına geçtiğimde gözleri kapalıydı "an...anne" "oh oğlum, hoş geldin" annem gayet sakin bir şekilde bana cevap vermişti. Oysaki doktor 3 saati kaldığını biliyor demişti "anne, anne beni bırakma" deyip ağlamaya başladığımda annem de ağlamaya başlamıştı. Duvara bakıyordu, kafasını hareket ettiremiyordu. "Ablan nerede ?" "o yarın gelicek, senin...senin kaza geçirdiğini bilmiyor" hıçkırara konuştuğum için cümlelerimi tam açıklıyamamıştım.
Annemle yaklaşık süre bitimine kadsr konuşmuştuk sonra Tae ve Suga hyung da konuşmak istediklerini söylediler ve bir kaç dakika da onlar konuştu. 3 saatin dolmasına son 5 dakika kala annem beni odaya çaırdı "Jungkook bak senden istediğim bir şey-" "anne, anne beni bırakma" "Jungkook sözümğ kesme. Bir kaç dakika kaldı lğtfen dinle" "tamam anne" "lütfen Jungkook, oku oğlum. Senden son istediğim şey okuyup bir öğretmen olman" "anne neden öğretmen" "ben küçükken hep matematik öğretmeni olmak istemişimdir. Hani soruyordun ya matrmatiğin nasıl bu kadar iyi diye, işte bu yüzdendi. Ama alçak baban olmama izin vermedi. B-bu yüzden *nefes sesi* bu yğzden lütfen *nefes sesi* benim istediğim mesleği..." "ANNE ANNE UYAN LÜTFEN ANNE. DOKTOR BEY AN- DOKTOR BEY" içeri doktorlar girince hemşire beni dışarı çıkarmıştı. Tae hemen yanıma koştu ve bana sımsıkı sarıldı "T-tae hyung a-nnem...annem ölüyor" Suga hyung da hemen yanımıza koşup sarıldı ve oracıkta can veren annem için ağlamaya başladık.
Final yaomayı düşünüyorum uakın zamanda yani yakın dediğime bakmayın bi 10 bölüm falan daha atarım muhtemelen sklsnzkzmkx
Bu bölümde annesi öldürdüm. Çok caniyim, matematik le derdim ne bilmiyorum slslzkzzmlzmxl
Sizleri seviyorum 🖤
İyi okumalar...🐊🎉3K için de teşekkürlerrrr🎉
380 kelime
Bu arada Jimin'i şu aralar koymamamın sebebi hikayeye o sonradan bir atak yapıcak olması bilginize ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher Says ✔
FanfictionSeme: Jimin Uke: Jungkook Öğretmen-öğrenci 🐊 #12 semejimin (280719) #6 semejimin (150919) #7 student (120919) #1 semejimin (160919) Başlangıç: 25.04.2019 Bitiş: 19.08.2019