~7~ *saçmalıktı*

2.7K 157 18
                                    







Aradan 2 gün geçmesine rağmen ne beni evine ders çalışmak için davet ediyor, ne de konuşuyordu. Neden böyle olduğu hakkında hiç bir fikrim yok, ama kendimi avutmak için utanmıştır herhalde deyip geçiştiriyordum.


Öğle tenefüsü şu an bittiği için üzülsem mi, sevinsem mi bilemedim. Çünkü pazartesi ve salı matematik dersimiz olmadığın için çok görememiştim, bir de üstüne beni her gördüğü zaman ne bir şey söylüyor ne de takıyordu. Ama şu an da ders abaşladığı için sevineceğim. Çünkü matematik dersinde ne kadar ilgisiz gibi davranırsam beni o kadar özel derse çağrır diye bir düşünce ürettim kafamda.


Ders bitimine yakın bana seslenen biri duydum. Ama şu an uykumdan bölündüğüm için tekrar uyumaya çalışmakla meşguldüm bu yüzden kafamı hiç ka- "Jeon Jungkook, benim dersim de nasıl uyursun" diyerek seslenen ve aynı zamanda kulağımı çeken bir Jimin varken uyumam mümkün değildi "çık sınıftan" demişti ama zaten tenefüstü.

Dersten kovulmuştum ama tenefüste. Bu her ne kadar komik gelse de üzücüydü. Çünkü Bay Yakışıklı Park kovmuştu ve sinirliyken o kadar seksiydi ki size anlatamam... Son iki ders kalmıştı okulun bitmesine ve şimdiki derste Bay Park'ın dı. Ders başlamasına yakın karnım guruldayınca alel acele sınıftan paramı alıp kantine koşmaya başlamıştım. Bakın diyorum başlamıştım, çünkü birine çarpmıştım. Kim olacak salak Jaemin'e. Bu çocuktan nefret ettiğimi söylemiş miydim ? "Oo bir özür de yok mu kookie ?" "sana, bana kookie deme hakkını kim veriyor ?" "ımm, hadi ama güzelim, insan yeni sevgilisiyle böylemi konuşur ?" "ne...neyden bahsediyorsun sen ?" (çok soru işareti oldu. Jsksjsj) "hadi seninle bir anlaşma yapalım. Sen benimle sevgili ol, ben de baloda olan yakınlaşmanızdan kimseye bahsetmeyeyim" "k-kiminle yakınlaşmışım ben ?" "hadi ama ben de ordaydım, ama o kadar güzel öpüşüyordunuz ki Bay Park ile bölemedim" deyip üzgünmüş gibi bir surat ifadesi takındı meymeletsiz suratına "ama inan o öpüşmeyi benle de yaşaman için neleri vermezdim" şu an gözüm seğiriyor ve ona yumruk atmamak için zor tutuyordum kendimi "okul çıkışında beni arka bahçe de bekle, ve cevabını söyle. Hoş, evet demessen herkesin içinde öğretmeniyle öpüşüyor olarak geçer adın" dedi ve ardında da yanağıma öpücük bırakıp gitti. Gözlerim dolmuştu, o pislik bana ne hakla dokunur.


Teneffüs çoktan bitmişti ve ben daha karnımı doyuramadım üstelik dersede gecikmitim. Ve ceza alabilirdim. Yavaşça sınıfa doğru ilerledim ve kapıyı tık tık ladım. İçeriden 'gir' komutunu duyunca kapıyı açıp içeri adımladım. "Neredeydin ?" "kantin de Bay Park" "bir daha olmasın, geç yerine" deyip derse devam etti.





















Evet arkadaşlar. Yb ile karşınızdayım. Umarım beğenirsimiz.

İyi okumalar...🐊

Kelime: 411


Spoiler vereyim size ufaktan (diyer bölüm hem kısa olabilir, hem de atraksiyonlu)   🖤


Teacher Says ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin