Şapkasını ve maskesini yavaş adımlarla çıkardı karşımdaki kişi, ama bir eli halen ağzımdaydı. Yüzünü bana dönmesiyle karşımdaki kişinin yabancı olmadığını anlamıştım, zaten sesi de tanıdık gelmişti "Ba-bay Park ?" "evet" "sizin burda ne işiniz var!!" ani çıkışım karşısında ikimizde şaşırsakda sonradan kendisi gülmeye başlamıştı "komik olan ne ?" "2 yıl geçmiş ama sen hala aynısın" "nasıl yani ?" "aynı işte, heycanlandığın ya ds şaşırdığın zaman sesini yükseltiyorsun. Bundan vazgeçmiyeceksin değil mi ?" "siz...neyse, ne için gelmiştiniz ?" "aşık olduğum çocuğun yanına gelmiştim ben" deyip dudaklarıma yapışmıştı. E tabi doğal olarak karşılık vermiş, eskide kalan her şeyi bir çırpıda silmiştim "sana o gün tokat attığım için ve...seni dinlemediğim için özür dilerim" "beni o gün dinleseydiniz her şey daha güzel olabilirdi Bay Park" "hey, bana Bay Park demeyi k-" "siz ikiniz ne yapıyorsunuz orada ?"
Yakalanmamızın ardından ben sınıfıma geçmiş Jimin ise bahçede benim derslerimin bitmesini bekliyordu. Bahçeye çıkıp Jimin'i bulduktan sonra bir kafeye gittik ve bir şeyler atıştırdık "Jungkook" "hm ?" "be...benimle çıkar mısın ?" ağzımdaki yemek boğazımda takılı kalmıştı ve nefes alamıyordum. Bunu fark eden Jimin sırtıma vurmaya başlamıştı. En sonunda nefesim düzene girince "hayır" demiştim, anında suratı düşmüştü tabi "niye ?" "sürün birazcık, zaten eninde sonunda kabul edicem" "ya Jungkook lütfen" "tamam madem o kadar ısrr ediyorsun sırf senin için kabul edicem" bana 'cidden mi' bakışı atan sevgilimin -evet bence çok hoş- dudağına ufak bir öpücük bırakmıştım. Sonrada hesabı ödeyip evlerimize dağılmıştık.
İnternet buldum arkadaşlar mslsmlskzllz. Umarım beğenmişsinizdir bölümü, bunları hemencexik birlikte yapayım dedim umarım kızmazsınız. Bir dahaki bölüm final olabilir bilmiyorum.
Semejimin etiketinde birinci olmuşuz, teşekkürler 😘Sizleri seviyorum🖤
İyi okumalar...🐊262 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher Says ✔
Fiksi PenggemarSeme: Jimin Uke: Jungkook Öğretmen-öğrenci 🐊 #12 semejimin (280719) #6 semejimin (150919) #7 student (120919) #1 semejimin (160919) Başlangıç: 25.04.2019 Bitiş: 19.08.2019