~3~ *yakın*

4.1K 234 41
                                    




Çıkışta BayPark ile onun evine doğru yola çıkmıştık. Adam zengindi tabi. Arabası çok pahalı gözüküyordu, aynı şekilde evide.

Oha.

Villası tamamen asalet kokuyordu. Dışı simsiyahtı ve bahçesi çok büyüktü. Bahçeye girdikten hemen sonra 2 tane köpek koşa koşa yanımıza geldi. Koskocamandılar ve ben o an asla birdaha yapamayacağım bir şeyi yaptım gailba.

Seksi öğretmenimin kucağana bağırarak atladım.

Seksi Park Jimin bunu gülerek karşıladı ve içeriye doğru adımladı. Kapıyı görevlilerden biri açtı. Beni salona götürüp koktuğa bıraktı ve mutfağı olarak düşündüğüm yere adımladı.

Geri geldiğinde elinde bir bardak su vardı ve onuda bana uzattı "al iç, koktun sanki" alaylı bir şekilde söylemişti bende tabi alay konusu olmamak için suyu içmenin ardından "ne alakası var Bay Park ben sadece, ımm aniden koşa koşa geldikleri için ne yapacağımı şaşırdım" "hm hm kesinlikle öyledir, ayrıca şu anda okulun dışında olduğumuz için bana ismimle hitap edebilirsin" "peki Jimin hyung" sınuna taktığım hyung kelimesini beklemiyormuş gibi şaşırsada sonradan minik bir tebessüm ile karşıladı.







Arkadaşlar şimdi neden bu kadar kısa oldu diyeceksiniz. Hem sizi bekletmemek için, hemde wattpad de bu aralar sıkıntı var gailba beni uygulamadan atıyor bu yüzden siliniyor. Bende yedekte tuttuğum bir bölümü yayıblayayım dedim sizi bekletmemek adına

Özür dilerim.

İyi okumalar... 🐊

Teacher Says ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin