~8~ *kötü anı*

2.5K 153 13
                                    







Okul çıkışın da herkes den önce sınıftan ayrılmıştım, Bay Park arkamdan seslenme sine rağmen. Sırf gerizekalı Jaemin yüzünden.

Dediği gibi arka bahçesine gelmiştim okulun. (biraz anlatım bozuluğu oldu ama olsun) Beni okulun duvarına yaslanmış nir şekil de bekliyordu pislik "ne var niye çağırdın beni buraya" "dur be güzelim hemen de cırlıyorsun" "ne var" "tamam tamam, konuyu biliyorsun" deyip beni duvarla arasına almıştı "sevgilin olmayacağım" "o zaman, herkes öğrenir" "aramoz da bir şey yok, aytıca kanıtın nerede, sana inanmazlat bir kere" "ahan da kanıtım burda" deyip cebindeki telefon dan bizim ikimizin öpüşürken ki fotoğrafını gösterdi "fo...fotoshop, evet fotoshop derim" bu dediğime ben bile inanmamıştım, o nasıl inansın. Neresi benziyor fotoşopa amk. "De, akıllı olan insan inanmaz. Neresi benziyor fotoşopa" "benziyor işte" 'hah' diye bir histerik gülüş attı ortaya. Eli belime doğru kaymaya başladı yüzümden ve beni kendine doğru çekti. Dudaklarıma bakıyordu, ve bu hoş değildi. "Hadi ama bebeğim, kabul et, çok mutlu ederim seni" "hayır çekil şurdan" deyip onu ittirdim, ama sadece hafifçe gerilemişti. Fırsat bu fırsat deyip koşmaya başlayacakken kolumdan tutup kendine çekti. "Kaçmaya kalkıyorsun birde, senin o kiraz dudaklarını öpmeden şurdan şuraya gitmiyorum" deyip dudaklarıma yaklaşmaya başladı "hayır istemiyorum, bırak" gözümden yaşlar firar ediyordu, bağırmaya çalışıyordum ama izin vermiyordu. Dudaklarıma yapışmıştı işte. Ne kadar kurtulmayı denesem olmamıştı işte. Tekrar hırpaladım ama bu sefer çekilmişti, ben onun çekilmesini sağlayanın ben olduğumu düşünürken, çekilmesinin sebebinin Jimin olduğunu gördüm. Eğer o olmasaydı kurtulamayacktım. Duvara yapışmış bir şekilde ağlıyordum.

Nerdeyse 3 dakikadır ağlıyordum, o ikisinin ne yaptığını bile bilmiyordum sadece ağlıuprdum. Ağlamalarım iç çekişe dödüğünde omzumda bir el hissettim.





















Az yazdığımı biliyorum, bunu önceden yazmıştım yedekteydi yani.


İyi okumalar...🐊

Sizi seviyorum 💜

Teacher Says ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin