"Hadi, artık çalışma masama geçip çalışmaya başlayalım" "peki" diyerek onu merdivenlerde takip ettim.
Odaya giriş yaptığımız da odada ahşap bir koku vardı ve bu Bay Park'ın kokusu ile karışınca çok daha güzel bir koku oluşuyordu. Evet saçma sapan fetişlerim vardı ve bunların ilk ise koku. Ve gwilba favori kokum. Bay Park'ınki.
Masaya geçtik ve kitapları açtık. O sırada Bay Park lavaboya gitmek için izin istedi.
Jimin'den
Jungkook üzerime zıpladığında yanlışlıkla eli özel bölgeme çarpmıştı. Ya gerçekten şimdi sırasımıydı bunun.
Derse başlamak için odaya doğru ilerledik. Onu masaya oturtup lavaboya gitmek için izin aldım. Tamam çok şişmemişdi ama bir öğrencimin karşosındada böyle dutmak istemiyorum. Ve bu öğrencim gailba hoşlandığım bir öğrencim idi. Anlamıyorum kalbim çok hızlı atıyordu ve bu gailba hoşlantıdan da fazla büyük bir sorundu.
Lavabodan bir kaç dakika sonra çıkmıştım. Saat daha yeni 5'e geliyordu. Ve bizim 2 saatimiz vardı. Bende hemen konuya girdim. "Şimdi anlamadağın kaç konu var, ona göre en kolayından başlayacağım ?"
Jungkook'dan
"Imm, şey ben gailba, ımm hiç bir konuyu doğru düzgün anlamadım." gerçekten Bay Park'ın yüzünü görseydiniz 'nerden girdim bu işe' der gibiydi ve bu onu daha da sexi yapıyordu. Ya gerçek den adam geldğinden beri kalp atışlarım onu gördükçe göğüs kafesimin dışında atıyordu.
Ve bu benim için normal değildi...
Derse başlayalı neredeyse 1 saat olmuştu ve Bya Park ara vermek istedi. Bize yemek hazırlamak için mutfağa gitti, bende sıkılmamak için peşinden gittim.
UZUN süredir yazmıyordum. Kısa olduysa kusuruma bakmayın.
Fici silsemmi sizce vence çok yqvaş gidiyor ama eğer beğiniyosanız yorumda belirtin ona göre devam edeceğim.
İyi okumalar... 🐊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher Says ✔
Fiksi PenggemarSeme: Jimin Uke: Jungkook Öğretmen-öğrenci 🐊 #12 semejimin (280719) #6 semejimin (150919) #7 student (120919) #1 semejimin (160919) Başlangıç: 25.04.2019 Bitiş: 19.08.2019