~16~ *yurt dışı*

1.9K 120 6
                                    



Annem öleli yaklaşık 3 gün oluyor. Çok akrabamız olmadığı için cenazeye kimse gelmemişti. Ablam öldükten sonraki gün geldiği için ölümünü kabullenemedi ilk başta ama alıştı. Şu an evde boş bir şekilde ablamla oturuyoruz. Ablam okuldan atıldığımı duyunca yeni okullar bakmaya başladı. Özel okulda okuyacakmışım. Boş boş yatarken telefonuma bildirim sesi geldi:

Bilinmeyen numara: annen vefat etmiş. Senin adına üzüldüm, neyse konumuza gelelim. Bay Park senle birlikte okuldan atıldıktan sonra o gün yaşadığınız duygusal bağını itiraf etti ki cezası yalancılıktan da çoğalmasın diye. Ama sarhoş olduğunu söylediğinde işler karıştı. Sana haber vereyim dedim. Duyguların karşılıksız değil bebeğim ;) bu iyiliğimide unutma. Sonuçta seni okuldan attırınca benim burdaki işim bitmiş oldu...

Jk: sokuk herif
(Bu kullanıcıya mesaj atamazsınız)

Jk: ne ? Engelledin mi beni ?
(Bu kullanıcıya mesaj atamazsınız)

Telefonumu kapatıp dışarı çıkmak için ablamdan izin aldım ve Tae'yi arayıp dışarı çıkmak istediğimi söyledim. O da beni kafeye götürdü ve okuldaki olayları anlattı.

Akşam eve geldiğimde ablam mutfakta yemek yapıyordu "geldin mi ?" "hayır halen kafedeyim" bana 'salak' der gibi bir bakış attıktan sonra yemekleri masaya koyarken konuştu "benle birlikte yurtdışına gelmeye ne dersin ? Hem orda okumuş olursun" "bilmem olabilir. Ama benim öğretmen olmam gerek abla. Annem...annem öyle istedi ve bunun için çalışmam gerek" "benden de istemişti. Ama ben matematik okumak istememiştim" deyip acı bir gülüş attı ortaya. Yemekleri yiyip ablamın isteği üzerine yavaş yavaş bavul hazırlamaya gittim.









İki de bir yazlığa gittiğim için internet yok. Bu yüzden yb gelmiyor kusura bakmayın :)
Diğerlerine kıyasan kısa oldu. Konuyu tam şey yaptım diyorum, ay yok böyle olmasın diye bir düşünce geçiyor aklımdan ve bok gibi oluyor dkmskzlzkkzl. Umarom beğeniyorsunuzdur.

Sizleri seviyorum 🖤
İyi okumalar...🐊

270 kelime

Teacher Says ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin