~5~ *davet*

3.7K 204 60
                                    


Çok saçmalıyorum biliyorum.

Yorum yapın arkadaşlar lütfennn









Eve geleli neredeyse 3 saat oluyor ama ben halen Bay Park'ın evimde kaldım. Zaman gerçekten çabuk geçti.

°°°°°°°°

Akşam Hoseok aradı ve bir okul balosundan bahsetti. Bende bakarız dedim. Ama eğer Bay Park geliyorsa oraya gitmem gerekiyordu. Ve tabi yakı- iyice kafayı yemeden yatağıma geçsem iyi olacak.

°°°°°°°°

Sabah erkenden kalkmam sebebiyle okulada erken gitmiş bulunmaktayım. Fakat bu hiçde iyi bir şey değil, çünkü ne Hoseok var nede Yoongi veya TaeTae. Ve benim canım çok sıkı- "ah Jungkook niye erken geldin?" "ımm, erken kalkmıştım bende geleyim dedim" hafif bir tebessüm ile sınıftan çıkmıştı Bay Park.

Ders başlayalı yarım saat geçmişti, ve bitmesine 10 dk kaldı. Ama ben ders ile ilgilenmiyordum. Ben davete gitçek miyim, gitmeyecek miyim. Ne alacağım,  ne giyeceğim derdindeydim. Birde tabi Bay Park gelecek mi, gelmeyecek mi?

°°°°°°°°
Okul bitimine yakın Bay Park bize balo hakkında bir kaç bilgi verdi ve tüm öğretmenler gibi kendisinin de geleceğini söyledi. Balonun amacı eğlenmek. Hah ne kadar da eğlenmek (!) ama. Bende TaeTae ile alışverişe çıkmış bir kaç eşya bakıyordum.

°°°°°°°°
Aldığım kıyafetleri baloya yaklaşık 1 saat kala giymiş, saçımı yapmıştım. Lanet, gene erken hazırlanmıştım.

Jimin ve Jungkook'un balodaki halleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin ve Jungkook'un balodaki halleri.

Balo yerine vardığımız da neredeyse herkes oraaydı, ve Bay Park da.

Onların yanına gittiğimiz de neredeyse 90° edilmiştim. Hoseok bu halimize sırıtsa da onu osıra da takacak değildim. Yoongi buraya sadece yemek yemek için geleceğini söylemişti. Bu yüzden onu kimse takmamıştı. Tae kızlar için, Hoseok eğelence, ben... ben Bay Park için, sayılır yani... Neyse ne işte.

°°°°°°°°°
Parti gayet güzel geçmişti. Tae sarhoş olmuştu tabi. Hoseok ile Yoongi erkendem girmişlerdi. Ben de bir ara lavaboya gitmiştim. O sırada Tae sarhoş olmuştu. "Sana o kadar içme dedim, beni hiç dinlemiyorsun" "biwşew olmawz" (bir şey olmaz)
"Bok olmaz" gailba biraz fazla bağırmıştım. Çünkü öğretmenler olarak gözler üzerimdeydi. Lanet oşsunki gene yüzüm yanıyordu. Bay Patk bana gülerek geliyordu. "Gailba arkadaşın biraz, biraz sarhoş olmuş he?" "evet Bay Park her içtiğinde böyle yapıyor" "her içtiğinde derken" "benim Taehyung' un yüzünü yıkama  gerek, iyi akşamlar" diyerek oradan ayrıldım.

°°°°°°°°°°°
"Ayy Tae senin yüzümden Bay seksi şu an ne yapıyor bilmiyorum" "owda kimj" (ods kim) " Bay Park işte,  adam bu gün yıkılıyor " Tae' ye peçete uzatmak için arkamı döndüm. Keşke dönmeseydim. Tam karşımda duruyordu Bay Seksi, acaba duymuşmudur diye düşünütken "Bay Sexi he, iyiymiş" yutkunmuştum, ne diyebilirdim ki ama "yan...yanlış duymuşsunuz" gerçekten mi(?) "hıhım" gittikçe bana uaklaşıyordu ve bu hiç hoş değildi, hadi ama Bay Seksi size yaklaştıkça onun o mükemmel yüzünü daha yakından görüyosunuz ve bu benim alt taraflarım için iyi değil(!) "Ba-bay Park" "efendim" ve artık o güzel nefesi ile dudaklarımın arasında neredeyse 1 cm vardı.














İlk defa 436 kelimelil bir bölüm yazdım.

Yazım yanlışım varsa sorry.




İyi okumalar...🐊

Teacher Says ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin