Ella il privi uimita. Tocmai spusese ca se vor casatori? Isi scutura capul, dar mintea ei refuza sa se limpezeasca.
Fara nici o avertizare, Leiandros o ridica in brate, si o duse in dormitor. O lasa pe marginea patului . Apoi o prinse de ceafa si o saruta.
- Noapte buna. Maine vom discuta despre planurile de viitor -spuse.
Ea afirma, si confuza il privi iesind din camera. Ramase nemiscata timp de zece minute, privind usa pe care tocmai o inchise Leiandros. Si atunci in sfarsit paru sa isi dea seama de ceea ce tocmai facuse. Il lasase pe Leiandros sa o sarute si sa o mangaie intim pe o terasa luminata, unde i-ar fi putut vedea oricine. Si ceea ce era cel mai rau, corpul ei o tradase bucurandu-se de atigerea lui. Nici macar nu ii trecuse prin minte sa opuna rezistenta sau sa-i impiedice accesul la feminitatea ei. Daca ar fi dezbracat-o si i-ar fi propus sa imparta patul cu el, ea ar fi acceptat. Nu credea ca il va mai putea privi din nou in fata. Cum naiba ii va putea vorbi despre bani sau despre intoarcerea ei in America dupa ceea ce se intamplase? Dar nu putea sa nege ca esenta feminitatii ei, acea parte pe care sotul ei o distruse cu violenta lui ultima data cand se vazusera, era inca vie. O recuperase cu Leiandros Kiriakis. Si asta ii dadea multa satisfactie. Se ridica in picioare si inspira parfumul lui Leiandros. Isi scoase tunica, simtind o senzatie erotica facand acest lucru. Dar fusese nimic in comparatie cu efectul de a-si dezbraca lenjeria intima. Era excitata, iar un dus fierbinte nu era recomandabil, gandi. Isi puse o camasa din bumbac alba cu broderie pe piept. Intodeauna considerase acea camasa, o imbracaminte inocenta, dar in acea seara, ii aminti de o virgina care astepta sa ii se fure virginitatea. Furioasa pe acele ganduri fara sens, se baga intre asternunturile patului care miroseau a iasomie. Isi infunda capul in perna, gandindu-se ca nu va fi capabila sa doarma dupa ceea ce se intamplase pe terasa. Dar incet pleoapele ei coborara, grele, si corpul ei se simti mai satisfacut ca niciodata. Ultimul ei gand fu ca Leiandros era mai eficient decat o pastila pentru dormit.
Lui Leiandros ii venise greu sa o lase pe Ella singura, in pat. Poate ca fusese cel mai greu lucru pe care il facuse pana in acel moment. Dar nu voia sa faca dragoste cu ea cand ei ii era inca rau si se simtea obosita dupa calatorie. Si nu voia sa ii ofere scuza cum ca nu fusese in toate simturile cand se daruise lui. In plus trebuia sa faca ceva prima data. Lua telefonul si forma un numar cunoscut.
- Sunt Rayen...
- Sunt Leiandros Kiriakis, am nevoie de o informatie.
- Persoana sau companie?
- Persoana. Ella Kiriakis, din Atlanta Georgia.
- Nu este cumva vaduva varului dumneavostra?intreba detectivul privat.
- Da.
- Inteleg.
- Ma indoiesc.
- Ce vreti sa stiti?
- Totul. Vreau sa stiu cu ce fel de persoane interactioneaza. Daca exista vreun barbat in viata ei. Spune ca tocmai a absolvit universitatea. Vreau sa verific. Dar, mai ales, vreau sa stiu care este situatia ei economica. A primit in fiecare luna zece mii de dolari pensie alimentara, dar nu se imbraca cu haine de firma. Dupa spusele fiicei sale locuiesc intr-o casa modesta. Vreau sa stiu pe ce cheltuieste acesti bani, si de ce crede ea ca nu va mai avea nevoie de ei peste cateva luni.
- Asta este tot? intreba sarcastic Rayen cu accentul lui britanic. Si presupun ca veti dori toate aceste informatii pana maine.
- Da . Leiandros nu dadu explicatii pentru ce ii trebuie. Nu avea de ce. Il platea bine pe Rayen pentru a face rost de informatiile necesare, si nu avea obiceiul sa ii spuna motivele pentru care le cerea.
CITEȘTI
Vina tradarii
RomanceElla se reintoarse in Grecia cu intentia de a face pace cu familia Kiriakis, dar Leiandros Kiriakis avea alte planuri. El credea in continuare toate acele minciuni ddespre ea si se incapatana sa o faca sa plateasca pentru trecut. Ella nu era prea in...