Tonul lui Leiandros ii dadea clar de inteles ca intr-adevar simtea ceea ce spunea.
- Dar tu...
- Shhh... ii puse un deget pe buze. Nu iti imaginezi cum m-am simtit in timp ce citeam raportul medical si vedeam acele fotografii cu tine !
- Spune-mi cum te-ai simtit. Ajuta-ma sa imi imaginez.
- Furios. Confuz, coplesit, si intr-un fel , orb. Dion era varul meu.
Incet , Ella dadu drumul paturii si il prinse pe Leiandros de mana.
- Din cauza asta nu ai spus nimic?
- Da - Leiandros ii mangaie buza de jos cu degetul mare, si cu cealalta mana o imbratisa.
Ella simti o senzatie familiara. Dar nu vru sa cedeze in fata ei. Acel lucru era foarte important.
- Si acum ? -intreba.
- Daca imi spui ca cerul este verde, te cred... el ii atinse cu blandete buzele cu ale lui.
- Ah ! -suspina ea.
- Te intorci inapoi in pat cu mine? -intreba Leiandros nesigur.
Acel barbat era o enigma, gandi Ella. Atat de sigur intodeauna... Si atat de nesigur in acel moment. O uimi atat incat nu putu sa reactioneze cateva secunde. El se saturase de asteptat, pentru ca o ridica in brate cu patura cu tot, si o duse in camera.
- Nu mai am alta optiune? -intreba ea.
- Ti-am dat o optiune, dar nu ai protestat. Vrei sa te intorci in patul nostru, si eu vreau sa fi acolo cu mine. Asa ca acolo mergem.
Avea nevoie... Intr-adevar avea nevoie de ea? Chiar daca se referea la dorinta, faptul ca o dorea pe ea ii dadea sperante.
- Acolo voi merge -raspunse, Ella punandu-si capul pe pieptul lui.
Leiandros se infiora si o imbratisa mai tare.
Cand ajunsera in camera, o lasa pe pat si ii dadu jos halatul.
- Te-ai razgandit in ceea ce priveste sexul? intreba ea.
- Nu - Leiandros o privi. Niciodata nu a fost doar sex. Niciodata nu a fost un instinct animal care sa poata fi satisfacut de orice persoana.
O , Doamne !, gandi Ella cu ochii plini de lacrimi.
Ella nu putea sa vorbeasca de emotie. Leiandros statea acolo in picioare, asteptand ca ea sa ii raspunda daca il accepta. Ea intinse mainile spre el in semn de acceptare.
Facura dragoste cu tandrete. Ella se emotiona.
- Ce s-a intamplat , iubirea mea?
Nu voia sa il priveasca in timp ce ii spunea, asa ca isi ascunse fata la pieptul lui.
- Eu si Dion nu am mai facut dragoste decand am fost insarcinata cu Nyssa in patru luni, cand Dion a descoperit ca era tot o fata. Mie nu mi-a pasat. Nu era ca si cum as fi facut dragoste cu tine. Si apoi, cand am descoperit ca a avut aventuri pe toata durata casniciei, m-am bucurat ca nu am continuat sa am relatii intime cu el. Nu voiam sa risc si sa ma contagieze cu vreo boala pentru ca el voia sa isi demonstreze virilitatea culcandu-se cu orice femeie care ii trecea prin fata. Atunci s-a terminat iubirea, daca a fost vreodata iubire
Leiandros incepu sa vorbeasca, apoi tacu.
- Ce? -intreba ea.
- Nu vreau sa intrerup, dar de ce avea nevoie sa isi demonsteze virilitatea? Se casatorise cu cea mai frumoasa femeie si era tatal a doua fetite minunate.
CITEȘTI
Vina tradarii
RomanceElla se reintoarse in Grecia cu intentia de a face pace cu familia Kiriakis, dar Leiandros Kiriakis avea alte planuri. El credea in continuare toate acele minciuni ddespre ea si se incapatana sa o faca sa plateasca pentru trecut. Ella nu era prea in...