Capitolul 7

6.6K 488 18
                                    

Petrecusera inca o ora  privind gradinile.  Eva si Nyssa reactionara cu entuziasm in fata ideei de a vedea capela. Aceasta avea acelasi acoperis rosu ca si al vilei si era de asemenea  pictata in alb. Era micuta ca si o capela a unui sat. Fetele decretara ca acea capela era perfecta pentru o poveste cu zane. Ella, vazand atitudinea conspirativa a celor trei, le spuse imediat ca refuza sa mai discute despre acea tema pentru restul zilei. Dar de indata ce abandonara capela, se simti atrasa si nelinistita in fata ideei de a se casatori cu Leiandros. 

Pe masura ce se apropiau de vila, Ella simti o ciudata senzatie de bun venit. Ea niciodata nu se simtise bine-venita, nici macar in apartamentul lui Dion din Atena. Fusese un apartament  tipc de burlac, iar Dion refuzase ca ea sa faca schimbari pentru a transforma acel apartament intr-un camin pentru o familie. In schimb, in acea enorma vila se simtea acasa. Ca si cum ar fi un refugiu. De indata ce intrara, Leiandros o lasa pe Nyssa jos de pe umerii lui. O urcase in timp ce se intorceau de la capela. Cassia aparu de indata cu un zambet timid pe fata.

- Va-ti simtit bine ?

- Minunat -raspunse  Eva.  Sunt multe locuri unde poti sa te joci si sa fugi si totul este atat de frumos... Vreau sa traiesc pentru todeauna aici. Imi place piscina si Marea Meditenana.. As putea sa am propria mea camera.

Eva paru sa o lase perplexa pe Cassia.  Poate pentru ca fetita ii  vorbise in limba greaca. Ella se simti mandra de fiica ei. Nu pronunta bine Mediterana, dar nu avea nici o problema in as exprima dorintele.

- Nu iti place sa imparti camera cu Nyssa? intreba Ella.

- Ba da, mami, dar daca fiecare am avea camera noastra am putea de exemplu sa ne jucam de-a vecinele.

Nyssa comenta:

- Cand Eva vrea sa citeasca, eu as putea sa imi spun singura povesti si Eva nu se va supara.

Eva i se adresa lui Leiandros.

- Nyssa citeste putin, dar eu citesc foarte bine. Cu greaca ma descurc un pic mai greu . Dar mama spune ca fac prgrese mari.

Leiandros o privi pe Ella.

-  Presupun ca tot tu le-ai invatat de asemenea sa citeasca.

 Ella afirma.

- Se pare ca stiu ceea ce isi doresc -afirma Leiandros.

Ella afirma din nou.

- Nu ti se pare ca am  noroc fiindca isi doresc  ceea ce imi doresc si eu?

- Ceea ce conteaza este ceea ce imi doresc eu - spuse ea curajoasa. Dar nu putea sa ignore dorinta fetelor de a ramane in Grecia si de a avea un tata.

- Dar dorintele lor nu ti-s total indiferente...

Ella nu il privi. I se adresa Cassiei si ii ceru:

- Te deranjeaza daca le duci pe fete sus si sa le faci o baie inainte de cina?

- Nici o problema, doamna. Cassia se indrepta cu fetele spre dormitor.

Ella dori sa mearga dupa ele  sa faca si ea o baie, dar Leiandros o opri.

- Trebuie sa vorbesc cu tine - ii spuse.

Ella nu il privi, dar simti caldura mainii lui pe umarul ei.

- Daca vrei sa vorbesti despre subiectul casatoriei din razbunare, las-o balta. Am auzit suficient pentru ziua de astazi.

- Nu este o razbunare -mana  lui ii stranse cu delicatete umarul. Am facut toate aranjamentele pentru a lua cina cu Helena si Sandros in seara aceasta in Halkida.

Vina tradariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum