Capitolul 11

7K 490 26
                                    


Ella   astepta  nerabdatoare  reuniunea  de  familie   in salonul  de   receptii.  Baptista  ii  spusese  ca  era locul  cel  mai  intim.   Dar  pentru  Ella  continua  sa   fie  prea   mare.  Leiandros  voia   sa   isi   anunte   casatoria  cu Ella  in   momentul  in   care  toata  toata  familia  va    fi   reunita.   Ella   avea   in  continuare  indoieli.   Dar   recunostea  ca  nu  avea   alta  alternativa.  Isi  iubea  prea  mult  matusa  incat  sa  permita  sa   fie  transferata  la  un   spital  public  atat  cat  mai  avea  de  trait ,  si  il  iubea  prea  mult  pe  Leiandros  si   nu  voia  sa  il   piarda.  

Leiandros  se   apropie  de  scanul  pe care  statea   asezata  Ella,  aproape  de   geam.  Ii  inconjura   talia  si  o  trase  spre  el.

-  Esti  pregatita  pentru   anunt ?

Ella  le   privi  pe  Eva  si  Nyssa  care  stateau  asezate   de  o  parte  si  alta  a  Helenei,  discutand  foarte  entuziasmate. 

-  Da  , raspunse.

 Ella  spera  ca  familia  sa  accepte  mai  usor  casatoria   ei cu  Leiandros  decat  o facusera  atunci cand  se  casatorise  cu  Dion.

Eva  si  Nyssa  erau  entuziasmate  de   noua   lor  familie.   De  asemenea  o  adorau  si pe  Baptista ,  a doua  lor  bunica  , care  va  fi  adevarata lor    bunica  in mai  putin  de   o saptamana.

Leiandros  o  stranse  in brate   si  o  privi.

-  Toti   te   vor  accepta  ca  si  sotia  mea.

-  Sper.

-  Nu  vor  indrazni  sa   nu  o faca.

-  Bineinteles   ca  nu ,  zambi  ea  ,  observandu-i   aroganta.

Se  gandi  ca   poate  se  vedea  prea  mult  ca  il  iubeste.   De  cand  descoperise  acest   lucru   ,  ii venea  din  ce  in  ce  mai   greu   sa - si   ascunda  sentimentele.

De  indata  ce  toti  se  asezasera  la  locurile  lor ,  Leiandros  se  ridica  in  picioare   si  le  ceru  atentia.   Dupa   cum  era  de  aseptat  , toata  lumea  isi  indrepta  atentia  asupra  lui.

-  Astazi   este  un  nou  inceput  pentru  familia  Kiriakis.  Ella  s-a  reintors   la  noi  , si   le-a  adus  si  pe   fete  pentru  a le   reuni  cu  familia.  

Helena  afirma  cu  ochii   plini  de  lacrimi.   Baptista  zambi  spre  Ella  in  semn   de aprobare  ,  la  fel   facand  si  Sandros  si  Iona.

Inima  Ellei  tresari  atunci   cand  vazu  acceptarea.   Leiandros  ii  oferea  mai  mult  decat  o casnicie.  Ii  oferea   ceea   ce  intodeauna   isi  dorise  sa  aiba  :  o  familie  pentru  ea si  pentru  fetele ei.

Leiandros  afirma , mandru.

-  Asa  cum am  spus  pentru  noi  este  un  nou  inceput.  Un  inceput  plin de bucurii  , iar   pentru  ca  acest  nou  inceput  sa fie  plin  de bucurii  si  realizari  ar  mai  fi  un  singur  lucru  pentru  atingerea  acestui  tel :   ca  Ella  sa  isi  reia  locul   de   drept   in   familia  Kiriakis.

Nici  unul  din  membrii  familiei  nu  mai  scoase  un  cuvant.

Leiandros   zambi  spre  Ella.  Zambi  si  ea  la  randul  ei ,  intrebandu-se  daca  toate  acestea  erau  o reprezentatie  pentru  familie.  Cu  siguranta  ca el  nu  dorea  ca  familia  sa   afle  ca   o   santajase.

Vina tradariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum