Capitolul 10

6.6K 502 50
                                    

- Ce conditii?   intreba Leiandros,  nervos.

Ella facu un pas in spate.

- Am nevoie sa imi garantezi ca le vei oferi in continuare Evei si Nyssei afectiune si atentie, chiar si dupa ce iti voi darui un copil.

Ofensat de ideea de a abandona fetele, Leiandros ii raspunse, deranjat:

- Nici macar sa nu mai mentionezi asa ceva.

- Eu doar...

De ce naiba credea ca ii va respinge fetele? se intreba el.

- Eva si Nyssa vor fi fetele mele. Nasterea altor copiii nu va schimba acest lucru sub nici o forma. Ele vor avea intodeauna parte de dragostea mea.

Ella il privi cu neincredere , ca si cum ar pune sub semnul intrebarii sinceritatea lui. Lipsa ei de incredere in el  il infuria , dar intr-un final o vazu afirmand.

- Care sunt celelalte conditii? intreba el.

Ella deveni tensionata.

- Ah, da.  Trebuie sa promiti, de asemenea ca vei fi fidel.

Tocmai ea avea indrazneala sa ii ceara lucrul acesta? , gandi el.

- Priveste-ma. Nu voi discuta aceasta problema fara sa te uiti la mine.

Ella se pregati pentru raspuns, si apoi se intoarse. Ochii ei verzi straluceau cu o intensa emotie. 

- Ei bine?

Nu isi dadea Ella seama ca inca odata ca punea la indoiala onoarea lui?

- Cand ne vom casatori, tu vei fi sotia mea , parte din mine. Sa iti fiu infidel ar fi o dezonoare atat pentru mine cat si pentru tine  -raspunse el.

- Nu toti barbatii considera casatoria o legatura atat de indestructibila, si ca sa fim sinceri , tu nu ma respecti.

Leiandros ar fi vrut sa o sarute ca sa stearga acea expresie de respingere de pe chipul ei.

- Eu nu am spus ca nu te respect.

Ella il privi, neincrezatoare.

- Daca toate insultele pe care mi le-ai  adresat nu demonstreaza lipsa ta stima si respect fata de mine, atunci nu stiu ce insemna o insulta pentru tine!

- Sarcasmul nu este atractiv la o femeie  -spuse el.

Intentia lui nu fusese sa o ofenseze sau sa o raneasca, dar era evident ca o facuse.

- Eschivarile sunt si mai putin atractive la un barbat. Imi promiti fidelitate sau nu?

Leiandros  ofta iritat. Dintre ei doi, nu era el cel care trebuia sa aiba grija de acest aspect.

- Promit -raspunse Leiandros.

Ella il privi , usurata.

- Nu doresc nici o alta femeie, Ella -simti dorinta de a o atinge , si o trase spre el. Mai este si alta conditie?

Ea afirma.

- Care? intreba el 

- O sa ma casatoresc cu tine. Inclusiv voi incerca sa iti daruiesc un copil... Ella facu o pauza.

O spunea de parca a avea un copil cu el era o pedeapsa, gandi Leiandros.

- Nu vrei sa ai copiii cu mine?  intreba Leiandros, nesigur pentru prima data in viata.

- Bineinteles ca vreau.

- Si atunci?

- Ce vei face daca vom avea doar fete? Vei divorta de mine? Sau vei vrea sa faci in continuare copii pana va aparea si un mostenitor?

Vina tradariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum