Capitolul 12

7.1K 494 19
                                    

-  Ai dansat foarte bine dansul cu batista.

Ella intoarse capul si o privi pe  Iona. Intre cele doua femei se nascuse o frumoasa prietenie , dar nici una dintre ele nu  il mai mentionau pe Dion, si nici trecutul.

- A fost distractiv. Baptista a dorit ca totul sa iasa perfect asa ca am facut tot posibilul sa invat dansul. Am repetat mult.

Iona zambi.

- Te-ai descurcat foarte bine,  iar daca ne luam dupa scanteiile din ochii lui Leiandros cred ca si el este de aceiasi parere.

Scanteii? , gandi Ella.

Sentimentele pe care Leiandros le trezea in ea erau mai mult decat scantei. Tot corpul ei ardea de anticipare. Stia ce se va intampla in acea noapte. Facuse tot posibilul sa o faca sa se simta in acel mod. O atinse toata ziua, foarte subtil , dar alimentandu-i dorinta tot timpul. Petrecerea se prelungise prea mult, si ea abia astepta sa ramana odata singura cu sotul ei.

- Priveste , spuse Iona.

Barbatii se adunasera intr-un cerc in apropierea piscinei.

- Este dansul traditional grecesc al barbatiilor.

Leiandros isea
in evidenta dintre toti barbatii. Il privi si apoi se concentra asupra dansului.

Ella nu is lua ochii de la el. Stia ca mai sunt alti barbati , oameni aplaudand , strigate de aprobare , dar ea isi vedea doar sotul. Barbatul visurilor ei, barbatul fanteziilor ei.

Il dorea atat de mult...

Pe la jumatatea dansului, invitatii incepura sa sparga farfurii. Cand Ellei i se puse o farfurie in mana, ea o arunca cu inflacarare.

Incetul cu incetul, barbatii abandonara dansul, pana cand ramasera doar Leiandros si inca doi barbati. Pentru prima data de cand incepuse dansul, Leiandros o privi. Ella simti ca ramane fara aer.

- Tine, fetito - paru sa auda vocea lui Baptista.

Dar nu se intoarse. Era mult prea concentrata la miscarile dansului si la pieptul lui Leiandros, care isi descheiase camasa pana la jumatate. Lua farfuria, in timp ce Leiandros si ceilalti doi barbati se invarteau si faceau pasi, si o arunca. Se sparse la cativa centimetri de Leiandros.

Leiandros o privi ridicand din sprancene.

Ea zambi si lua o alta farfurie, si o arunca aproape de celalalt barbat. Barbatii care dansau alaturi de Leiandros se indepartara , iar Leiandros ramase sa danseze de unul singur.

Ella lua alta farfurie, de data aceasta din mana Ionei, si o arunca cu fervoare. Se sparse in fata lui.  

Atunci , el se indrepta in pasi de dans catre ea. Se opri in fata ei. Leioandros zambi smechereste, si ea se infiora. Se privira, el se apleca, apoi o ridica in brate.

Invitatii strigara, incurajandu-i.  

Parea ca un film care se derula in jurul ei. Singura realitate era pieptul lui musculos, si mana lui pe spatele ei.

Leiandros se intoarse si striga ceva invitatiilor. Apoi o duse catre elicopter. Isi luasera ramas bun de la fete mai devreme, cand isi luasera o pauza pentru a le culca. Acum nu mai era nimic care sa le intarzie plecarea.

Odata ajunsi in elicopter, Ella nu mai incerca sa vorbeasca cu Leiandros deoarece zgomotul era prea mare si ii era imposibil sa auda ceva. Presupuse ca vor merge cu limuzina la hotelul in care luasera cina in Halkida. Dar dupa cateva minute isi dadu seama ca nu se indreptau catre  Halkida.

- Unde mergem? - intreba Ella.

Leiandros zambi.

Dupa  douazeci si cinci de minute de zbor, Ella recunoscu iesirea din Atena. Zece minute elicopterul ateriza pe acoperisul unei cladiri. Leiandros cobori primul si o ajuta si pe Ella sa coboare, inconjurandu- i talia. Apoi o duse in brate departe de zgomot si de vant. Si intra in interiorul cladirii.

Vina tradariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum