Capitolul 9

7K 489 29
                                    


Leiandros astepta ca Sandros si cele doua femei sa coboare din masina pentru a putea vorbi cu Ella.

- Intalnirea a fost dificila pentru tine - ii mangaie mana cu varful degetului.

- Da.

Leiandros observase ca ea se suparase pe el fiindca lipsise de la masa. Il acuzase ca nu il interesase prea mult discutia pe care o avuse cu Sandros si cu familia si de efectul pe care il avuse discutia asupra ei.  Dar el  isi  tinuse cuvantul , chiar daca Ella nu crede acest lucru. Si de asemenea era suparata pe el fiindca voia sa o forteze sa se casatoreasca cu el.

-  In ciuda a tot, ai fost amabila cu ei , generoasa oferindu-le posibilitatea de as cunoaste nepoatele.

Pe Leiandros il surprinse reactia Ellei in fata sarcasmului Ionei, si a faptului ca ii permise sa ramana alaturi de ei.

- Temerile mele s-au risipit -carifica Ella.

- Teama ta de a nu le respinge din nou pe fete sau teama ca te vor uri in continuare? intreba Leiandros.

Ella isi musca buza, concentrata. El ar fi vrut sa ii aline cu limba acea mica rana.

- Amandoua -raspunse.

Leiandros trebui sa se concentreze pentru as reaminti intrebarea.

- Se pare ca au lasat de o parte ostilitatea fata de tine . Inclsiv Iona.

El stiuse ca se vor inmuia la un moment dat. Stia ca Helena si Iona au o inima buna. Ostilitatea lor avea originea in loialitatea fata de Dion . Dar acum ca Eva si Nyssa au intrat in familie, vor aparea noi legaturi de lolialitate. Dar nu se asteptase sa se intample atat de repede.

- Aveai dreptate. Isi doresc foarte mult sa le cunoasca pe fete -spuse ea.

Ella se misca pe bancheta, si de indata ce o facu, Leiandros o trase spre el inconjurandu-i talia cu bratul. Daca  urca un pic cu mana mai sus putea sa ii mangaie sanii. Isi dorea sa o faca. Si ea stia acest lucru. Incepuse sa respire intretaiat. Leiandros se apleca si ii mangaie lobul urechii cu limba. Ii gusta pielea si o musca bland.

- Ai un gust foarte bun, sotioara mea. Asa cum trebuie sa fie o femeie.

Leiandros ar fi vrut sa o guste mai mult. Isi dorea sa ii guste buzele si caldura matasoasa a gurii ei, moliciunea aurie a pielii si a sanilor. Mai ales a sanilor. De acolo, limba lui ar ajunge la moliciunea feminina a pantecului , la partea interioara a coapselor, si in partea din spatele genunchilor. I-ar da pantofii jos si ar explora arcul picioarelor ei cu limba lui... Si apoi s-ar intoarce la secretele ei ascunse intre coapse.

- Am vorbit despre asta. Nu sunt femeia ta. Nu sunt sotia ta.

Ii lua o secunda sa iasa din calatoria lui erotica si sa descifreze ceea ce spusese Ella.

- Te inseli  - el ii saruta obrazul in timp ce isi lasa mana sa alunece pe sub rochia ei. Ii prinse unul dintre sani .

- Inceteaza -spuse ea , respirand agitat.

Leiandros zambi, triumfator , si ii tachina sfarcul erect.

-  Leiandros, te rog ! exclama ea arcuindu-si spatele.

Ella isi intoarse capul astfel incat el putu sa ii sarute gura dulce si moale. In interiorul limuzinei ochii verzi ai Ellei pareau negri.

- Relaxeaza-te - ii spuse, mangaindu-i obrazul cu buzele.

O reduse la tacere cu un sarut.

De indata ce buzele lui le atinsera pe ale Ellei, ea se darui, lipidu-se de el.

Vina tradariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum