Capitolul 13

7.6K 601 22
                                    


-  Trezeste-te , iubita mea. E timpul sa te trezesti - vocea lui Leiandros  se  infiltra in visul ei.

- De ce ? -intreba ea, fara sa se dearanjeze sa isi ridice capul de  pe perna. O durea corpul in locurile unde niciodata nu se gandise ca avea muschi.

- Haide , iubirea mea . Deschide ochii.

Ella se ridica.

Ii spusese "iubirea mea?

Ii cerceta chipul, dar nu vazu nici un semn de tandrete.

- Trebuie sa fii puternica - ii spuse el serios.

Ella simti panica.

- Eva, Nyssa?

- Sunt bine - ii inconjura bratul. E vorba de matusa ta.

Ella nu putea formula intrebarea care trebuia sa o puna.

El paru sa ii interpreteze indoiala si spuse :

- Traieste. Dar a avut un alt atac. Medicul nu crede ca se va mai recupera.

- Ce vrei sa spui? - murmura cu o voce intretaiata.

Ea stia ce voia el sa spuna. Matusa Beatrice  urma sa moara.

- Cat timp.

- Nu se stie. Poate ca o zi, poate o saptamana.

- Trebuie sa merg ...

- Avionul asteapta la aeroport deja. Elicopterul este pregatit sa ne duca . Fa un dus si imbracate. Poti sa mananci in avion. Eu am facut deja bagajul.

- Vei venii cu mine? Ma lasi sa merg?

- Bineinteles. Esti sotia mea. Problemele tale sunt si ale mele.

Era foarte surprinsa. In timp ce se afla in dus se gandi la fete.

Imbracata cu hainele pe care Leiandros le aduse pentru ea, cu parul umed inca, Ella parasi camera. Merse in cautarea lui Leiandros. Il gasi in biou, vorbind la telefon.

Cand o vazu intrand, o intreba imediat:

- Esti gata?

- Si fetele?

- Ele vor fi in siguranta cu bunicii. Se asteapta sa mergem o saptamana in luna de miere.  Nu cred ca e cazul sa le stricam bucuria cu aceasta veste.

Ella afirma.  Ella le duse pe fete sa o vada pe Beatrice de foarte putine ori, deoarece fetele o agitau si la randul lor fetele se agitau deasemenea.

- Sunt gata. E foarte comoda -facu un semn catre rochia rosie pana la glezna pe care io aduse el.

- Ma tem ca nu am ales-o pentru comoditate -zambi el, privindu-i formele.

Ella se imbujora.

- Ah ! Tu ai ales-o?

Isi aminti de ziua in care aproape ca facusera dragoste in masina, si ea era imbracata in acea zi in rosu.

- Da -raspunse el. 

Apoi o  insoti spre lift.


Leiandros insista ca ea sa incerce sa doarma in avion. Dar nu reusi pana cand el nu se intinse alaturi de ea in pat si o stranse in brate si o linsti cu prezenta lui.

In opt ore ajunsera in Atlanta. Cand ea comenta cat de bine calatorisera, el ii spuse ca vorbise cu  pilotul ca sa zboare la viteza maxima , si sa nu opreasca pentru a realimenta avionul.

Vina tradariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum