💸Δύο επισκέπτες 💸

4.4K 221 26
                                    

Violetta pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Violetta pov

Τρέξαμε γρήγορα προς την είσοδο του Κολλεγίου και με την άκρη του ματιού μου είδα τον Chris και την Merlin να εμφανίζονται και αυτοί από το πουθενά.

Μόλις φτάσαμε το μόνο που καταφέραμε να δούμε είναι η πλάτη του Πρύτανη και της Ξυνής Colman.
Μιλούσαν σε κάποιον μα δεν ακουγόταν απάντηση.
Αφού ο Goldbergin σταμάτησε να μιλάει έκανε δύο βήματα δεξιά και έτσι μπορούσαμε πλέον να δούμε τα πρόσωπα των διδύμων.

Κοιταχτήκαμε όλοι μεταξύ μας και ξερό καταπιαμε όλοι. Τους κοιτάξαμε πάλι και μας κοιτούσαν ήδη με τα διαβολικα τους χαμόγελα.

Ο Chris τότε μίλησε γεμάτος ειρωνεία.

"Εμείς φεύγουμε εσείς είστε οι μεγαλύτεροι!"

"Ισχύει εσείς είστε πιο υπεύθυνοι!!"

Είπε η Μέρλιν ειρωνικά συμφωνώντας με τον αδελφό μου.
Πριν προλάβουμε να τους πούμε κάτι έφυγαν σχεδόν τρέχοντας.

"Ναιιι...εμ εγώ δεν τα πάω καλά με τα παιδιά οπότε λέω να...Bye!"

Ο Άλεξ έφυγε και αυτός τρέχοντας. Αν και ο Drake άπλωσε το χέρι του για να τον πιάσει δε τα κατάφερε και τον έβρισε σιγανά μέσα από τα δόντια του.

Η Jasmine γύρισε προς το μέρος μου και με κοίταξε με το "αθώο" βλέμμα της.

"Ξέρεις πόσο σε λατρεύω ,όμως λατρεύω τον εαυτό μου περισσότερο και δεν θέλω να το κάνω αυτό στον εαυτό Μου.!!"

"Τι?Όχι,όχι Jaz μη μου το Κ-"

"Sorry Lottie Σ'αγαπάω!!!"

Απομακρύνθηκε από κοντά μας και εγώ συνέχισα  να φωνάζω το όνομα της. Ξεφισυξα νευριασμένη και γύρισα να κοιτάξω τον καφρο δίπλα μου.

Παρακολουθούσε την κατάσταση με ένα τρομοκρατημένο ύφος καθώς ήξερε πως θα κατέληγε το πράγμα για ακόμη μια φορά.

Έβαλα το καλύτερο μου χαμόγελό και τον πλησίασα περισσότερο πεταριζοντας τις βλεφαρίδες μου.
Αυτός με κοίταξε με σηκωμένο φρύδι και το πρόσωπο του κρατούσε μια υποψία.

#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)Where stories live. Discover now