Violetta pov
Όταν πήγαμε στο σαλόνι του ορόφου βρήκαμε τον πατέρα μου και τον Drake να συζητούν ανήσυχοι.
Μπορώ να διακρίνω πως ο Drake σχεδόν μαλωνε τον πατέρα μου ενώ Αυτός περιφερόταν ανήσυχος μέσα στον χώρο."Μπαμπά!"
Γύρισαν και οι δύο ξαφνιασμενοι από τη φωνή μου και με κοίταξαν ανήσυχοι.
Ο πατέρας κοίταξε την μητέρα μου οι οποία του χαμογέλασε γλυκά και προχώρησε προς αυτόν. Ψιθύρισε κάτι στο αυτί του που έκανε τους μύες του σώματος του να χαλαρώσουν και άφησε ένα φιλί στο μάγουλο του.Καθ'όλη αυτή τη σκηνή μπορούσα να νιώσω τα μάτια του Drake να καίνε το πρόσωπο και ολόκληρο το σώμα μου.
Γύρισα απότομα και τον κοίταξα με σκοπό να τον ξαφνιασω και να το σταματήσει μα αντίθετος συνέχισε να το κάνει ακόμη πιο έντονα.Έστρεψα την προσοχή μου με άβολες κινήσεις στους γονείς μου.
Αφού αυτή κάθησε στον καναπέ και μας κοίταξε αυτός στράφηκε σε μένα για ακόμη μια φορά.
"Violetta θέλω ν-"
"Μπαμπά δεν θέλω δικαιολογίες. Καταλαβαίνω πως αυτό που κάνατε έγινε επειδή στο μυαλό σας πιστεύετε πως μόνο έτσι θα είμαι ασφαλείς. Μα γιατί δεν με ρωτάτε πως θέλω να προστατεύσω τον εαυτό μου? Ξέρω έναν καλύτερο τρόπο ν-"
"Violetta είναι ο μόνος τρόπος και το ξέρεις."
"Όχι μπαμπά ξέρω πιο ικαν-"
"Θες να πεις πως δεν με θεωρείς ικανό να σε προστατέψω?"
Η σκοτεινή φωνή του με έκανε να ανατριχιασω για ακόμη μια φορά.
Κοίταξα πίσω από τον πατέρα μου όπου και στεκόταν."Δεν είπα ποτέ αυτό απλ-"
"Απλά δεν με θέλεις δίπλα σου πεστο δεν είναι κακό. Πίστεψε με ούτε εγώ το θέλω αυτό έχω πολύ καλύτερα πράγματα να κάνω από το να παντρεύομαι και να προσέχω εσένα. Μα πρέπει να το κάνω και θα το κάνω επειδή το κάνω τέλεια."
Είπε πριν με κοιτάξει για ακόμη μια φορά με το γνωστό του βλέμμα και βγήκε από το σαλόνι.
Οι γονείς μου με κοιτούσαν αυστηρά και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.
Αυτός μου φώναξε με εμένα νευριάζουν."Violetta συμμορφωσου.!"
Είπε η μητέρα μου ερχόμενη προς το μέρος μου.
"Τι έκανα πάλι μωρέ αυτός ξυνιζει με τα πάντα και-"
"Εσύ πάντα τον μειώνεις. Είναι και αυτός μπλεγμένος σε αυτή την κατάσταση όσο και εσύ."
DU LIEST GERADE
#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)
JugendliteraturΈλατε στο ταξίδι όπου θα παρακολουθήσουμε τις ζωές των παιδιών της ELITE της California. Καλωσήρθατε στο Κολλέγιο CL.Elite.College. Όπου μόνο τα παιδιά των πιο πλούσιων οικογενειών φοιτούν. Εκεί κολλάνε Violetta King και ο Drake Buster. Εκείνη πρωτο...