💸Ψεύτικο σύμπαν 💸

4.2K 252 40
                                    

Drake pov

Περίμενα να μπει μέσα για να κλείσω την πόρτα μα από το βλέμμα της και μόνο και ήξερα πως αν δεν έκανα κάτι δεν θα ξυπναγε ποτέ.

Όταν άρχισα να περπατώ προς το μέρος της παρατήρησα το πρόσωπο της. Ένα αχνό σουρωμα είχε δημιουργηθεί  ανάμεσα από τα φρύδια της και τα χείλη της είχαν σουφρωσει με τον πιο χαριτωμένο τρόπο.

Ήταν σαν μωρό που προσπαθούσε να καταλάβει τι γίνεται γύρω του.
Στάθηκα μπροστά της μα φαινόταν πως δεν ήταν σε αυτόν  τον κόσμο.

Κούνησα το χέρι μου μπροστά από το πρόσωπο της για να της τραβήξω την προσοχή.

"Violetta ξύπνα. Πρέπει να πάμε μέσα!!!"

Ξαφνικά το βλέμμα της στράφηκε σε εμένα και κούνησε το κεφάλι της διστακτικά θετικά. Της χαμογέλασα λίγο ώστε να της δώσω όλο θάρρος που έχασε την στιγμή που της είπα για το σπίτι. Πραγματικά δεν μπορώ να ξεπεράσω αυτό το  ξαφνιασμένο αλλά  και τρομαγμένο ύφος που είχε όταν τη το είπα.

Σιγά τόσο άσχημο είναι να μείνει μαζί μου?
Όχι που θα την άφηνα να μείνει στο κολέγιο με τον άλλον να την κυνηγάει.

"Πάμε λοιπόν!"

Είπε με τρεμάμενη φωνή χαμογελώντας ψεύτικα.
Πήρα την τσάντα της από το χέρι της και άρχισα να προχωράω πάλι προς το σπίτι.
Άκουγα το διστακτικά βήματα της να ακολουθούν από πίσω.

Όταν φτάσαμε στην πόρτα την άνοιξα , την άφησα να περάσει μέσα πρώτη για να δω την έκφραση της.

Άφησα τις τσάντες μας σε ένα τραπεζάκι δίπλα από την πόρτα και γυρνώντας πάλι προς αυτήν, κοίταξα το πρόσωπο της.

Είχε μείνει να κοιτάζει σοκαρισμένη γύρω της. Η αλήθεια είναι πως ήθελα το σπίτι να ταιριάζει με το ήθος και την προσωπικότητα της.

Έχετε ακούσει αυτό που λένε.
Happy wife ,Happy life

Είχαν περάσει κάποια λεπτά και δεν μιλούσε

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Είχαν περάσει κάποια λεπτά και δεν μιλούσε.
Ανησύχησα μήπως δεν της αρέσει.
Λες να μην της αρέσουν τα χρώματα ή να ήθελε μεγαλύτερο σπίτι?

#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang