💸Τρέλα💸

4K 244 33
                                    


Violetta pov

"Για τι πράγμα μιλάει Drake??"

Ρώτησα πλέον αρχίζοντας να τα παίρνω. Γιατί δεν μπορεί να μιλήσει κανείς ξεκάθαρα θεέ μου.

Εκείνος ρίχνοντας ένα θυμωμένο βλέμμα στον άγνωστο που τον αποκάλεσε αφεντικό με κοίταξε και καθάρισε άβολα τον λαιμό του.

"Εμμ δεν είναι κάτι που σε αφορά. Τώρα συγγνώμη μα πρέπει να μιλήσω με τον εργαζόμενο μου μόνος μου. Luke ακολούθησε με στο γραφείο μου."

Το κενό στην φωνή του με εκνεύρισε ακόμη περισσότερο. Όταν πήγε να φύγει τον άρπαξα από τον καρπό και τον έκανα να με κοιτάξει.

Εκείνος σηκώνοντας το φρύδι του με κοίταξε έκπληκτος αλλά και λίγο ενοχλημένος.

"Τι νομ-"!!!

"Κοφτα αυτά Buster. Αναφέρθηκε το γεγονός πως κάποιος ξέρει για εμένα και θέλω να ξέρω. Η μου λες ή θα μάθω μόνη μου."

Είπα με την πιο αυστηρή φωνή μου.
Εκείνος έδιωξε το χέρι μου και έκανε ένα βήμα πίσω.

"Μάθε τη θέση σου Violetta. Μην χώνεις την μύτη σου σε πράγματα που δεν σε αφορούν."

Είπε δίχως συναίσθημα στη φωνή του κάτι που με έκανε ακόμη πιο έξαλλη.
Πριν προλάβω να απαντήσω είχε πάρει ήδη τον σοκαρισμένο Luke από το μπράτσο και τον τραβούσε με γρήγορα βήματα στις σκάλες.

Ύστερα ακούστηκε ο ήχος μιας πόρτας που την έκλεισαν με δύναμη και αμέσως μετά ήρθαν οι θυμωμένες φωνές του Drake.

Τι μπορούσε να εννοεί ο Luke με το "Ξέρει γι'αυτή"??? Ποιος ξέρει για εμένα και γιατί είναι τόσο σημαντικό?

Δεν μπορώ να το πιστέψω. Ακόμη δεν έχω βάλει τα συναισθήματα μου σε μια σειρά μετά το φιλί και είδη προέκυψε κάτι άλλο.

Ενώ είχα μείνει και χάζευα την πισίνα καθώς σκεφτόμουν όλα αυτά, ακούστηκε ο ήχος ειδοποίησης από το κινητό μου.

Το άνοιξα και είδα μήνυμα του Alex.
Έλεγε πως είναι απέξω και με περιμένει.
Αφού του απάντησα με ένα "Έρχομαι" μπήκα μέσα στο σπίτι.

Βρέθηκα στη μέση του σαλονιού και κοίταζα τριγύρω μου. Πήρα μια βαθιά ανάσα και φώναξα.

"Drake εγώ φεύγω. Ήρθε ο Alex."

Ξεφισυξα και περνώντας την τσάντα μου άρχισα να περπατάω προς το τραπέζι. Ξαφνικά ο ήχος μιας πόρτας που ανοίγει ακούστηκε και γρήγορα βήματα άρχισαν να ηχούν σε όλο το σπίτι.

#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)Onde histórias criam vida. Descubra agora