Violetta pov
Εγώ και ο Drake καθόμασταν στο δωμάτιο μου κοιτάζοντας το άπειρο χωρίς να τολμήσουμε να μιλήσουμε.
Η κατάσταση ήταν Full άβολη. Αυτό που μόλις ζήσαμε ήταν τραυματικό.
Ήθελα τόσο πολύ να βρίσω την Jaz που δεν μου είπε τπτ αλλά και να την αγκαλιάσω γιατί κάτι καλό συμβαίνει επιτέλους στη ζωή της.
Αν και είναι κάπως παράξενο καθώς ποτέ δεν το πήγαιναν καλά με τον Ryan.Μια φορά έτυχε να μείνουν μόνοι τους σε ένα οικογενειακό τραπέζι που είχε έρθει και αυτός πριν 2 χρόνια και του πέταξε το μπολ με τη σαλάτα στο κεφάλι.
"Το περίμενες?"
Τον ρώτησα σπάζοντας την σιωπή.
Εκείνος γύρισε ξαφνιασμένος και με κοίταξε καθώς δεν περίμενε να μιλήσω.Τον συνειδητοποίησε τι τον ρώτησα κούνησε το κεφάλι του αρνητικά αλλά όχι γεμάτος σιγουρια.
"Δεν το περίμενα αλλά δεν το απέκλεια κιόλας. Από πάντα έδειχναν ένα ενδιαφέρον ο ένας για τον άλλον ακόμη και αν ήταν εχθρικό."
Είπε σκεπτικός έχοντας το ύφος αιδιας ακόμη στο πρόσωπο του.
"Ναι μα τίποτα μέχρι τώρα δεν έδειχνε πως νιώθουν κάτι ή πως έστω έτρεχε κάτι μεταξύ τους. Απλά εμφανίστηκε από το πουθενά."
Είπα γεμάτη απορίες και σηκώθηκα από την πολυθρόνα που καθόμουν.
Άρχισα να περπατάω πάνω κάτω στο δωμάτιο μου και να σκέφτομαι πως μπορεί να φτάσαμε ως εδώ."Με ζαλισες. Κάτσε κάτω, επί 5 λεπτά το κάνεις αυτό. Μπορώ να δω τις σκέψεις σου να μπερδεύονται μεταξύ τους από εδώ. Χαλάρωσε."
Με το που το είπε αυτό σταμάτησα απότομα και γουρλωσα τα μάτια μου.
Δεν τον έχω ξανά ακούσει να μιλάει τόσο χαλαρά. Λες και ξαφνικά έβγαλε από την λειτουργία το angry mood.
Τον κοίταξα ξαφνιασμενη και αυτός σήκωσε το φρύδι του σαν να ρωτάει 'Τι έγινε?'
"Μόλις είπες εσύ χαλάρωσε?"
Εκείνος ξινυσε το πρόσωπο του και η έκφραση του έδειχνε πως δεν καταλάβαινε τι εννοούσα?.
"Γιατί τι είμαι εγώ?"
" Ένας στριμενος και κακιασμενος που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να γκρινιάζει και να θυμώνει με τα πάντα."
Του είπα πλησιάζοντας τον μα πριν προλάβω να κάτσω δίπλα του στο κρεβάτι μου εκείνος σηκώθηκε φουριοζος και βρέθηκε μπροστά μου κοιτάζοντας με θυμωμένος.
YOU ARE READING
#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)
Teen FictionΈλατε στο ταξίδι όπου θα παρακολουθήσουμε τις ζωές των παιδιών της ELITE της California. Καλωσήρθατε στο Κολλέγιο CL.Elite.College. Όπου μόνο τα παιδιά των πιο πλούσιων οικογενειών φοιτούν. Εκεί κολλάνε Violetta King και ο Drake Buster. Εκείνη πρωτο...