Violetta pov
Πέρασαν 2 εβδομάδες από την μέρα που έκανα τα τατουάζ και θέλω ακόμη 2 για να σταματήσω να βάζω αυτήν την ειδική κρέμα και να σταματήσει ο Drake να με πριζει Κάθε φορά που ακούει τους μορφασμους πόνου που βγάζω οπότε την βάζω στο δέρμα μου.
'Εγώ σου είχα πει να μην κάνεις ποτέ'
'Τώρα λουσουτα!'
'Επειδή κάνω εγώ δεν σημαίνει πως όλοι τα αντέχουν'
Όλη μέρα ακούω τις ίδιες μαλακιες από αυτόν.
Δεν μπορεί να πνιγεί με το σάλιο του να τελειώνουμε."Και νόμιζες πως θα ήταν μια χαρά Αφού το εκ-!!"
"Βουλωστο Drake!!!"
Προσπαθούσα να τυλιξω την ειδική ζελατίνη γύρω από τα τατουάζ στο μπάνιο του δωματίου μου ήρεμη και ο Drake αποφάσισε να μπουκάρει στο δωμάτιο μου και να μου κάνει κήρυγμα.
Εδώ και κάνα τέταρτο τσακωνόμαστε με μια πόρτα ανάμεσα μας αλλά και πάλι εμείς είμαστε.
Μπορούμε να τσακωθούμε και σε άλλον πλανήτη να είμαστε.
Είναι 10:00 το βράδυ και δεν λέει να πάει στο δωμάτιο του.
Δεν τον άκουσα ύστερα από αυτό και αφού τελείωσα βγήκα από το μπάνιο και τον βρήκα καθισμένο στην πολυθρόνα δίπλα από το τζάκι και έγραφε μανιωδώς στο κινητό του.
"Έχω αρχίσει να πιστεύω πως δεν έχεις δωμάτιο."
Είπα αγανακτισμένη και προφανώς τρόμαξε διότι τρανταχτικε λίγο πριν σηκώσει το κεφάλι του και με κοιτάξει με το γνωστό κενό του βλέμμα.
"Χα.χα.χα"
Είπε ειρωνικά δίχως να αλλάξει η έκφραση του και εγώ του έβγαλα τη γλώσσα μου.
Εκείνος έστρεψε το βλέμμα του πάλι στο κινητό του και εγώ ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και κοίταγα το κινητό μου με απελπισμένο βλέμμα καθώς βρισκόταν στην άλλη άκρη του δωματίου και φορτιζε.
Δεν ήθελα να το χρησιμοποιήσω καθώς φορτίζει έτσι ώστε να τελειώσει γρήγορα.Την μια στιγμή κοιτούσα τον Drake με απελπισμένο βλέμμα και την άλλη βρισκόμουν δίπλα του και τον είχα αγκαλιάσει από τον λαιμό.
Εκείνος κοκαλωσε και γυρνώντας το κεφάλι του λίγο με κοίταξε με σηκωμένο φρύδι."Τι θες?"
Με ρώτησε με τη φωνή του γεμάτη απορία αλλά και καχυποψία.
Εγώ φόρεσα το πιο γλυκό χαμόγελο μου και πλησίασα το πρόσωπο μου πιο κοντά στο δικό του.
Γουρλωσε τα μάτια του και ξεροκαταπιε κάνοντας με να καταλάβω πως ένιωθε άβολα.
YOU ARE READING
#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)
Teen FictionΈλατε στο ταξίδι όπου θα παρακολουθήσουμε τις ζωές των παιδιών της ELITE της California. Καλωσήρθατε στο Κολλέγιο CL.Elite.College. Όπου μόνο τα παιδιά των πιο πλούσιων οικογενειών φοιτούν. Εκεί κολλάνε Violetta King και ο Drake Buster. Εκείνη πρωτο...