💸Είναι για εσένα💸

3.9K 254 36
                                    

Violetta pov
Καθώς περιμένω τον Manuel έξω από το ξενοδοχείο μπορώ να νιώσω το σώμα μου να καίγεται από την αγωνία.
Τι και αν με βρει ο Drake? Τι θα κάνει στον Manuel.
Αν και δεν τον νοιάζει ξέρω πω κάτι θα κάνει.

Μια μαύρη Porsche σταμάτησε ακριβώς μπροστά μου και το παράθυρο του συνοδηγού κατέβηκε κάνοντας το πιο εύκολο να δω τον οδηγό.

"Άντε μπείτε  μέσα δεσποινίς King

Είπε με το γοητευτικό του χαμόγελο και αφού του έστειλα ένα αγχωμένο δικό μου άνοιξα την πόρτα και μπήκα στο αμάξι.
Σε όλη τη διαδρομή έτριβα τις παλάμες μου κάτι που κάνω από μικρή όταν νιώθω άβολα με μια κατάσταση.

Νομίζω πως έπρεπε να μείνω στο δωμάτιο.
💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸
Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε ένα πανέμορφο εστιατόριο με θέα τη θάλασσα. Παρέα με τον Manuel και τον φόβο μου.

Νομίζω ότι από στιγμή σε στιγμή θα εμφανιστεί ο Drake και θα με σύρει από τα μαλλιά στο ξενοδοχείο.
Προσπαθώ όμως να διώξω αυτές τις σκέψεις ώστε να μην καταλάβει κάτι ο Manuel. Όλη αυτήν την ώρα μου συμπεριφέρεται τόσο γλυκά και ευγενικά δηλαδή το ακριβώς αντίθετο από τον άλλον τον αγρικο.

"Πάντως όσες φορές και ας έχω έρθει εδώ κάθε φορά μου φαίνεται και πιο όμορφο μέρος.!"

Είπε με ένα γλυκό χαμόγελο στο πρόσωπο του καθώς χάζευε τριγύρω του.
Τι ήρεμα και γαλήνια που είναι όλα.
Έχω καιρό να νιώσω έτσι.
Με τον Drake μόνο τσακωνόμαστε και φωνάζουμε ο ένας στον άλλον.

Όπου και αν πάω ακούω την φωνή του στο κεφάλι μου να γκρινιάζει για τα πιο άκυρα πράγματα. Έτσι είναι μια μαζί του. Έχει γίνει συνήθεια.

Πάντως ο Manuel όταν μιλάει έχει συνέχεια αυτό το χαμόγελο στο πρόσωπο του.
Δεν αλλάζει εκφράσεις κάθε δευτερόλεπτο ανάλογα με το θέμα που μιλάει. Δεν έχει λακακια όπως εκείνος.
Και τρίβει τα χέρια του από αμηχανία δηλαδή τον κάνω να αγχώνεται δεν περνάει τα δάχτυλα του διαρκώς μέσα από τα μαλλιά του για να δείξει την αρρενωπότητα του.
Δεν τολμά καν να περάσει διακριτικά τα δάχτυλα του πάνω από τα δικά μου αλλά και να το έκανε δεν νομίζω πως μπορεί να με κάνει να ανατριχιασω όπως ο άλλος.

Μα τι κάνω? Πως μπορώ να συγκρίνω αυτόν με τον Manuel.
Ο Manuel είναι ευγενικός, χαμογελαστός , ντροπαλός. Ενώ ο άλλος είναι αλαζόνας, εκνευριστικός, αγενής και μέχρι τώρα θα με είχε φιλήσει τουλάχιστον 3 φορές.
Δηλαδή δεν ξέρω αν θα με πείραζε ή όχι.

#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora