Violetta pov
"Πρέπει να σηκωθούμε κάποια στιγμή."
Είπα μέσα στο φιλί ενώ προσπαθούσα να τον σπρώξω από πάνω μου.Έκοψε το φιλί και κοίταξε μία εμένα και μια τα χέρια μου που έσπρωχναν το στέρνο του.
"Τι νομίζεις πως κάνεις?"
Ρώτησε με σηκωμένο φρύδι , κάτι που με έκανε να γελάσω."Βρε Drake δεν έχουμε βγει από το κρεβάτι από χθες το βράδυ και είναι 5 το απόγευμα. Έχουμε και μια σχολή ξέρεις, έχουμε δουλειές!"
Του είπα προσπαθώντας να σπρώξω το χέρι του το οποίο βρισκόταν πολύ κοντά στο εσώρουχο μου.
Κατάφερα να το απομακρυνω και μουγκρισε ενοχλημένος."Χαχα σταματά μην κάνεις σαν μωρό.!"
Του είπα φιλοντας τον στο μάγουλο πριν τον βρω απροετοίμαστο και τον σπρώξω.Βρέθηκε στο πάτωμα να κοιτάζει τριγύρω του τρομαγμένος ενώ εγώ είχα πεθάνει από τα γέλια.
"Συγγνώμη χαχα Δεν χαχα δεν ήθελα να χαχαχα!!'
Εκείνος σηκώθηκε και με κοίταξε και καλά θυμώνενος.
"Ναι ναι κοροϊδευε!"
Είπε και κατευθύνθηκε προς το μπάνιο.Εγώ σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στην ντουλάπα. Διάλεξα ρούχα και ετοιμάστηκα γρήγορα ώστε να μην με πετύχει με τα εσώρουχα όταν βγει από το μπάνιο και δεν βγούμε ποτέ από το δωμάτιο.
Ενώ έφτιαχνα το κρεβάτι η πόρτα του μπάνιου άνοιξε και ο Drake μπήκε στο δωμάτιο έχοντας στο πρόσωπο του το πιο μουτρωμενο ύφος. Απέφευγε να με κοιτάξει και έκανε βιαστικές κινήσεις προς την ντουλάπα.
"Τι έγινε? Γιατί είσαι έτσι?"
Τον ρώτησα ανήσυχη και αφήνοντας το τελευταίο μαξιλάρι στο κρεβάτι στάθηκα μπροστά του.Έβαλα τα δάχτυλα μου στο πηγούνι του ώστε να τον κάνω να με κοιτάξει μα τα έδιωξε με μια πονεμένη έκφραση και συνέχιζε να αποφεύγει το βλέμμα μου.
"Drake...Είσαι καλά? Φαίνεσαι λίγο μμμ.. κόκκινος!"
Τον ρώτησα και έκανα πάλι κίνηση να τον αγγίξω μα προσπάθησε να με διώξεις ξανά. Δεν πρόλαβε να τον κάνει όμως καθώς άρπαξα το πρόσωπο του και τον έκανα να με κοιτάξει."Αουτς!!"
Γκρίνιαξε σαν μωρό και προσπάθησε να βγάλει τα χέρια μου από το πηγούνι του που προφανώς τον πονούσαν καθώς τον είχα αρπάξει σαν μανιακη."Μην γκρινιάζεις μπέμπη και πες μου τι έχεις!?"
Συνέχιζε να μη με κοιτάει έτσι και εγώ τον χτύπησα με δύναμη στο μπράτσο και με κοίταξε ξαφνιασμένος.
ESTÁS LEYENDO
#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)
Novela JuvenilΈλατε στο ταξίδι όπου θα παρακολουθήσουμε τις ζωές των παιδιών της ELITE της California. Καλωσήρθατε στο Κολλέγιο CL.Elite.College. Όπου μόνο τα παιδιά των πιο πλούσιων οικογενειών φοιτούν. Εκεί κολλάνε Violetta King και ο Drake Buster. Εκείνη πρωτο...