💸Only one day left💸

3.8K 252 49
                                    

Violetta pov

Την τελευταία εβδομάδα τρέχουμε όλοι πανικόβλητοι. Η μητέρα μου με τις θείες μου τρέχουν για τα πρακτικά του γάμου , ο πατέρας μου και οι θείοι κάθονται και τις κοροϊδεύουν , τα αγόρια ασχολούνται με την ετοιμασία του Drake και τα κορίτσια με τη δική μου.

Πάνε τουλάχιστον 5 μέρες από την μέρα που είμασταν στο σπίτι του Dominic. Φυσικά οι δικοί μου δεν έμαθαν τίποτα για το όλο περιστατικό. Θα ήταν ντροπιαστικό να μάθουν οι γονείς μου πως η μητέρα του Dominic έπιασε εμένα και τον Drake να..να , να ερωτοτροπουμε Τέλος πάντων.

Αλλά αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος που δεν τους το ανέφερα.
Η κυρία Erica μου φαίνεται σαν  ένα τρομακτικά γνωστό πρόσωπο. Μα όχι λόγο εμφάνισης.
Μπορεί να ακουστεί τρελό μα η ενέργεια που εκπέμπει μου φάνηκε επικίνδυνη και κάτι μου λέει πως αυτό το όνομα το έχω ακούσει ξανά από κάπου μα δεν θυμάμαι από που.
Δεν θέλω να ανησυχησω κανέναν ειδικά μια μέρα πριν τον γάμο.
Αυτό  πάλι που το πας...

Δεν μπορώ να το πιστέψω...Αύριο θα παντρευτώ τον Drake!!
Τον άνθρωπο που τόσα χρόνια βρίζω και απεχθάνομαι. Εκείνο το αγοράκι που με ενοχλούσε και με κοροϊδευε όταν ήμασταν στο δημοτικό. Αυτόν που με άκουσε να μιλώ στις φίλες μου για το πρώτο αγόρι που μου άρεσε ποτέ και πήγε και  του είπε άσχημα λόγια για εμένα. Αυτόν που όταν του ανακοίνωσα πως τα είχα με τον Dominic μου έκλεψε το πρώτο μου φιλί για να μην το πάρει αυτός ο άχρηστος όπως είχε πει.
Είναι αυτός που μια ζωή με μειώνει και μου πάει κόντρα  χωρίς εξήγηση.

Μα είναι επίσης το αγοράκι που χτυπούσε τα άλλα μεγάλα παιδιά από την τάξη του όταν με ενοχλούσαν. Είναι εκείνος που οπότε κάποιο αγόρι με πλησίαζε του έλεγε πως αν δεν μου φερθεί καλά θα του σπάσει τα κόκαλα.
Αυτός μου χάρισε το πιο όμορφο πρώτο φιλί.
Μου θυμίζει πόσο όμορφη και δυνατή  είμαι στα μάτια του , καθημερινά ακόμη και αν είναι μέσα από τις προσβολές του. Αυτός νομίζει πως δεν το καταλαβαίνω μα δεν μπορώ να το ποτέ να το προσπεράσω.

Πρέπει απλά να συνηθίσω την ιδέα πως θα είναι παντρεμένη μαζί του για αρκετό καιρό. Μέχρι να πουν οι δικοί μου πως είμαι ασφαλής και θα ζητήσω διαζύγιο.
Αυτό θέλω!!! Έτσι??.

💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸

"Το νυφικό σου έρχεται σήμερα το απόγευμα και θα το παραλάβω στο σπίτι."

"Ευχαριστώ μαμά. Αν το άφηνα στα χέρια της Διεύθυνσης του Κολλεγίου πολύ πιθανόν να ερχόμουν με τις πιτζάμες μου αύριο.!!"

#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon