Violetta pov
Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να φρικαρω.
Μα γίνονται αυτά τα πράγματα??"Μα τι λέτε τώρα ?"
Ξεφώνησα διακόπτοντας τον πατέρα μου που ακόμη εξηγούσε την όλη κατάσταση.
"Μια ψυχωτική πρώην σου μας κυνηγάει γιατί κάποτε την βάλατε φυλακή επειδή απήγαγε τη μαμά ? Αυτό μου λέτε ?"
Οι γονείς μου με κοιτούσαν ανήσυχοι.
Ο πατέρας μου κοιτάχτηκε για μια στιγμή με τον Drake και μίλησε."Δεν είμαστε σίγουροι αγάπη μου γι'αυτο δεν μπορούμε κιόλας να κάνουμε κάτι. Πρέπει να σιγουρευτούμε μα είναι δύσκολο"
"Και γιατί παρακαλώ είναι δύσκολο? Μπουκάρουμε , την περνουμε και την βασανίζουμε μέχρι να μιλήσει"
Είπε ο Drake φανερά εκνευρισμένος σφίγγοντας το μωρό περισσότερο πάνω του.
Πήρα τον μπέμπη με γρήγορες κινήσεις από τα χέρια του και τον έβαλα να κάτσει στα πόδια μου."Θα πάθει ασφυξία το μωρό!"
Τον μάλωσα όταν με κοίταξε περίεργα.
«Δεν είναι τόσο απλό. Είναι η μητέρα του Dominic. Δεν μπορούμε να δράσουμε χωρίς να ξέρουμε πως θα επηρεάσει τα πάντα γύρω μας. Επίσης δεν είμαστε σίγουροι για όλα »
Εξήγησε ο πατέρας μου κάνοντας τον Drake να σφίξει το σαγόνι του ακόμη περισσότερο.
Ο μικρός τότε άπλωσε το χεράκι του και χτύπησε τον Drake στο χέρι όσο μπορούσε δηλαδή.Γέλασα λίγο μα όταν ήταν το αυστηρό πρόσωπο των γονιών μου το έκοψα.
Η μητέρα μου σηκώθηκε από τον καναπέ και πήγε προς το τραπέζι με τα ποτά.«Πίστεψε με Drake θέλω και εγώ όσο τίποτα άλλο να την χώσω ξανά μέσα σε ένα κλουβί μα δεν έχουμε στοιχεία. Ανά και όλα καταλήγουν πάνω της και εμείς αλλά και Εσυ έχουμε πολλούς εχθρούς για να σκεφτούμε»
Εξήγησε η μητέρα μου γεμίζοντας ένα ποτήρι ουίσκι και πίνοντας το μονοκοπανιά.
«Maddison άστο ποτό και έλα εδώ ξέρεις πως δεν σε βοηθάει»
Την παρακάλεσε ο πατέρας μου καθώς ξέρει πως η μητέρα μου πίνει μόνο όταν είναι πολύ στεναχωρημένη. Και ας πούμε πως δεν έχει ποτε καλη κατάληξη.
Η μητέρα μου κοιτάζοντας μια το ποτήρι και μια εμάς διστακτικά το άφησε κάτω και ξανά γύρισε στη θέση της.
Ο μπαμπάς την έβαλε στην αγκαλιά του και άφησε ένα φιλί στο μάγουλο της. Αυτή αμέσως χαλάρωσε και έστρεψε το βλέμμα της στον μπέμπη.
YOU ARE READING
#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)
Teen FictionΈλατε στο ταξίδι όπου θα παρακολουθήσουμε τις ζωές των παιδιών της ELITE της California. Καλωσήρθατε στο Κολλέγιο CL.Elite.College. Όπου μόνο τα παιδιά των πιο πλούσιων οικογενειών φοιτούν. Εκεί κολλάνε Violetta King και ο Drake Buster. Εκείνη πρωτο...