Violetta pov
Έκλεισα το κινητό με ενα μεγάλο χαμόγελο και το έβαλα γρήγορα στη τσάντα.
Λίγο πιο δίπλα ο Dominic με περίμενε στηριζόμενος στο αυτοκίνητο του.Άρχισα να περπατώ προς χαμογελώντας του κάτι που μου ανταπέδωσε.
Η αλήθεια είναι πως αρχικά σκέφτηκα να το πω στον Drake γιατί θα με σκότωνε αν έφευγα και δεν του έλεγα που πάω. Μα στην πορεία καθώς τον καλούσα σκέφτηκα πως του αξίζει λίγο ψήσιμο.
Δεν είχα σκοπό να του πω πως θα πάω συγκεκριμένα στο σπίτι του Dominic, θα του έλεγα πως απλά θα βγω μαζί του μα που το αστείο σε αυτό?"Λοιπόν πάμε? Έχω ενημερώσει στο σπίτι και θα είμαστε μόνοι μας."
Είπε καθώς άνοιγε την πόρτα του συνοδηγού για να μπω.
Ο πονηρός τόνος του με έκανε να κοκαλωσω.
Τέλεια άντε μα ξεμπλεξουμε..."Τέλεια..."
Του είπα προσπαθώντας με ένα ψεύτικο χαμόγελο και έκλεισα την πόρτα γρήγορα χωρίς να περιμένω να φύγει.
Κοίταξα μπροστά προσπαθώντας να αποφύγω το παραξενεμο ύφος του από το παράθυρο.Άντε να δούμε.
💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸
"Όυαου είναι ακριβώς όπως το θυμάμαι!"
Είπα περπατώντας προς την μεγάλη είσοδο του σπιτιού του.
Το μόνο διαφορετικό είναι πως το χρώμα των τοίχων είναι πλέον άσπρο και όχι αυτό το αηδιαστικό ποντικί."Ναι δεν άλλαξαν πολλά τα τελευταία 2 χρόνια εκτός από την απουσία σου.
Α και γύρισε η μητέρα μου."Μου εξήγησε και προχώρησε πιο μπροστά για ανοίξει τη πόρτα.
Αμέσως σταμάτησα και τον κοίταξα έκπληκτη."Η μητέρα σου?? Αυτή που είχε εξαφανιστεί τα τελευταία 6 χρόνια? Πως και έτσι?"
Ρώτησα ξεκάθαρα προβληματισμενη.
Εκείνος ξεκλείδωσε και με άφησε να μπω μέσα."Εκτέλεσε τη ποινή της. Βγήκε πριν 9 μήνες!"
Είπε χαρούμενος και μου έδειξε το δρόμο πως τις σκάλες και το δωμάτιο του.
Την τελευταία φορά που μου μίλησε για τη μητέρα του την έβριζε και έκλαιγε από τα νεύρα του. Είναι παράξενο να τον βλέπω τόσο χαρούμενο ενώ μιλάει γι'αυτή.
Ναι φυσικά είναι η μητέρα του , γυναίκα που τον γέννησε μα για αρκετά χρόνια ήταν μόνο αυτό.Ξαφνικά στα 12 του, του απαγόρευσε να την επισκέπτεται στη φύλαξη και σταμάτησε να του τηλεφωνεί.
Πώς αφήνεις το παιδί σου στην άγνοια για 6 χρόνια και γυρνάς πίσω?
Φυσικά από τη αρχή ήταν δύσκολα καθώς ο Dominic γεννήθηκε στη φυλακή και έφυγε από τη μητέρα του όταν έκλεισε τα 2.
Οι γονείς του γνωρίστηκαν στη φυλακή και ερωτεύτηκαν εκεί μα καθώς ο πατέρας του ήταν μέσα για μικρό φοροδιαφυγες και η μητέρα του για πολλαπλές κλοπές και διακίνηση ναρκωτικών αυτός βγήκε και αυτή έμεινε.
YOU ARE READING
#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)
Teen FictionΈλατε στο ταξίδι όπου θα παρακολουθήσουμε τις ζωές των παιδιών της ELITE της California. Καλωσήρθατε στο Κολλέγιο CL.Elite.College. Όπου μόνο τα παιδιά των πιο πλούσιων οικογενειών φοιτούν. Εκεί κολλάνε Violetta King και ο Drake Buster. Εκείνη πρωτο...