💸Όχι με εσένα 💸

3.7K 236 8
                                    

Jasmine pov

Καθώς περνάνε τα λεπτά νιώθω όλο και πιο χάλια.
Το άγχος μου προκαλεί δυσφορία και η δυσφορία εμετό.
Ο γιατρός μου είπε πως είμαι είδη 1 μηνου και είναι λογικό να έχω πολλές ζαλάδες και αδιαθεσιες.

Όταν είπε ο Drake πως ο Ryan έρχεται ένιωσα το σώμα μου να παγώνει και σύμφωνα με τα παιδιά ήμουν λιπόθυμη για τουλάχιστον 10 λεπτά.

Λίγο πριν μου τηλεφωνήσει ο γιατρός μου για να παω στο νοσοκομείο να μου πει τα νέα εγώ τσακωνόμουν με τον Ryan γιατί ο Arthur από το μάθημα σχεδίου μου ζήτησε να βγούμε και εκείνος δεν ήθελε να παω.
Αυτός όμως μπορεί να πηδάει την Bianca όποτε γουστάρει. Από που και ώσπου να μου πει με ποιον θα βγω.

Αφού έφυγα  τσαντισμένη από το δωμάτιο του όπου και με είχε σύρει χτύπησε το κινητό μου.
Όταν ο γιατρός μου είπε πως είναι σοβαρό δεν περίμενα αυτήν την κατάληξη. Έλεγα καμία μόλυνση θα είναι αλλά εγώ κατέληξα με ένα μωρό μέσα μου.

Εδώ και καμία ώρα ο Drake με την Violetta συζητούν πράγματα για τον γάμο τους που πλησιάζει σε λιγότερο από 2 εβδομάδες.
Μέχρι τώρα το μόνο που έχουν κάνει είναι να τσακωθούν και να μην συμφωνούν σε τίποτα.
Πάρτε μια δόση.

"Τι πάει να πει το άσπρο  φωτίζει τα μάτια σου εγώ θέλω rose gold θέμα για τον γάμο μου και έτσι θα γίνει.!!"

"Να σου θυμίσω πως δεν παντρεύεσαι μόνη σου ηλίθια θα είμαι και εγώ εκεί. Εγώ θέλω άσπρο θέμα και τέλος.!!Επίσης τα λουλούδια θα είναι άσπρες ορχιδέες!!."

"Εγώ θέλω rose gold θέμα και έτσι θα βαφτουν και τα τριαντάφυλλα που θα έχει η ανθοδέσμη μου. Θα με αφήσεις να βάλω τα εσώρουχα που θέλω ή θα το αποφασίσεις και εσύ αυτό!!??"

"Εγώ θα τα δω στο τέλος της βραδιάς οπότε λέω να το αναλάβω.!!"

Νομίζω πως αυτό την έκανε να τα χάσει.
Έκλεισε το νυφικό περιοδικό νευριασμένη και άρχισε να τον χτυπάει. Εκείνος βάζοντας τα χέρια του μπροστά του προσπάθησε να προστατεύει. Γιατί να πούμε την αλήθεια δεν χρειάζεται και πολύ για να προστατευθεί κάνεις από την Violetta.
Τα χεράκια της είναι τόσο μικρά όσο μικρού παιδιού.

"Ηλίθιε, βλάκα θα έρθει η στιγμή που θα σε σκοτώσω!!!"

Συνέχισε να του φωνάζει καθώς τον χτυπούσε καθώς εκείνος γελούσε κάτι που την θύμωνε περισσότερο.

Νομίζω πως αρκετά είδα. Αν συνεχιστεί θα σηκωθώ και θα τους πετάξω κανέναν παπούτσι στο κεφάλι.

#No Limits💸🔞💸(Sequel του #No Control)Where stories live. Discover now