JANGAN!

4K 366 15
                                    

Seminggu kemudian...

Delfa Urose dan Adam Firash saling melihat satu sama lain mereka menyoal antara satu sama lain apa yang telah terjadi di rumah Nurfi Iman hari ni giliran Nurfi Iman jaga ayah dan akan mengajak mereka semua makan beramai ramai memang begitu lah hidup mereka tak rumah Nurefah Rose rumah Mohd Haikhal menjadi mangsa dan Mohd Faizal turut terlibat baru lah keluarga mereka boleh kekal selamanya dan takkan pernah berpisah mereka akan sentiasa bersama . "Lah mana husband tahu wifey ni" duk tanya kita yang baru sampai aduhai perang dingin ke apa ni.

"Ayah ,acu betul betul minta maaf"Encik Rahman menepis tangan anak daranya dia kecewa dan kemarahan takkan pernah reda,Nuresya Farrose dan Nurefah Rose terkedu bersama macam tu sekali ke Encik Rahman marah kepada Nuresya Farrose . Nurfi Iman sudah Cuba menghalang namun kepala dia terkena pasu yang dibaling oleh bapa nya sendiri berdarah lah siapa cakap tak berdarah dan sekarang kepala tengah berbalut serik wey.

Nurqif Aiman dah tak boleh bangun sebab belakang dia sakit kena hampak dengan kerusi dah lah kerusi tu kayu berat macam kayu balak sumpah boleh arwah dia kalau dia cuba hentikan bapak dia yang mengamuk semua sebab Nuresya Farrose dia tak sangka jadi macam ni ,Nurefah Rose nak tolong tapi dihalang oleh Syed Shariff dia takut isterinya dia terkena libasan pulak bahaya tau Encik Rahman. "Ayah !" Panggil Delfa Urose , Encik Rahman yang dengar terus menjeling dan mencampakkan tongkat miliknya dia tak kesah dah pasal anak terus Adam Firash tarik isterinya dia dan Delfa Urose jatuh ke atas lantai sekarang ni makan malam jadi malam berdarah.

"Wifey ok tak"sumpah wey rasa dah takde nafas bila tengok bapa mertua baling macam macam dekat semua keluarga nya itu nasib baik dia sempat tarik bini dia kalau tak benjol muka. "Bella sakit lah iee slow lah"pedih wey rengek Nurqif Aiman dia bukan tak tahan cuma bengkak dah sebab kerusi tu berat tak tipu .

"Ok" nafas dia terus gugup takut gila betul Encik Rahman ,tak sangka kemarahan itu membuatkan semua terkena . Mereka tak boleh masuk campur ini masalah adik dan bapa nya "Ayah , diorang tak Salah kenapa ayah kena lepaskan marah ayah dekat abang dengan kakak" Nuresya Farrose berdiri dia melihat semuanya sakit akibatnya.

"You're the person make me feel bad Farrose , kenapa kau balik Malaysia bukannya bapak kau dah mati kau pergi bila kau perlu kau datang sini untuk apa . Untuk tengok kubur aku dengan Oyang kau ke"dalam hati siapa yang tahu Encik Rahman menangis dia kehilangan anak bongsu nya itu namun dia ego.

"Yes it's my fault Resya sedar Resya salah sebab balik Malaysia sepatutnya Resya mati dekat sana you don't ever know about me ayah. Dekat sana macam macam jadi sebab apa sebab ku.."Nurfi Iman dan Encik Rahman terdiam adakah sebab hal yang itu jangan cakap Nuresya Farrose sudah tahu akan hal itu. Nuresya Farrose hampir terlepas cakap dia keluar dari rumah dan bawa kereta pergi meninggalkan sebuah rumah . Encik Rahman pulak bangkit dari tempat duduk dia masuk ke dalam bilik mereka diam apa yang sebenarnya terjadi apa yang 'ku'.

"Assalamualaikum w..."Dr.Saiful terkejut melihat ruangan makan berselerak satu kepala berdarah,sorang lagi menonggeng bontot,sorang lagi jatuh terduduk macam-macam posing dia nampak ,Lutfie Qhairul pulak masuk dia lah yang lagi terkejut tambah pelik ingatkan balik dapat makan tapi benda lain yang buat dia kenyang mendadak iaitu perang "kak kenapa?"Soal Lutfie Qhairul

"Ayah dengan Resya"jawab Nurefah Rose yang serba salah dia pun tak punya kuasa nak melawan "macam mana ni Resya takde ,Aku datang sebab nak jumpa resya je"Lutfie Qhairul yang dengar mengetuk kepala kawan baiknya itu kan sakit sahaja dapat orang tengah serabut nasib baik cuma mereka sahaja kena kalau dibawahnya Dara Manisa ke Nana Adrisa dan semua memang kena tidur hospital lah jawabnya.

Nuresya Farrose bawak kereta dengan kelajuan penuh habis lampu isyarat dia langgar dia penat tahu kena hadap orang orang pelik hanya sebab kesilapan lama yang pernah ibu bapanya buat kenapa dia yang kena tanggung sedangkan dia masih polos lagi tiba tiba dia ternampak satu taman didepannya ada sebuah tasik dia terus turun dan keluar dari perut kereta tersebut dia melihat tiada orang disini namun pistol tetap dia bawak kerana takut ada penjahat itu mencari dirinya semula dia perlu berjaga -jaga perempuan atau lelaki tetap dia harus berwaspada

"Kau buat apa dekat sini malam malam"tegur seseorang lelaki berkot hitam dia melihat lelaki itu tangannya cuba mengampai pistol namun kepalanya ditetak dari belakang dia jatuh ke tanah dan pengsan ,lelaki itu tersenyum sinis dia menyuruh anak buahnya dukung dan bawak ke markas.

"Dah pukul 3 pagi" balas lelaki misteri itu kepada Nuresya Farrose dia melihat wanita itu menangis tak sia sia dia jejak gadis itu guna gps.

"Aku nak balik" suara nya tegang ,lelaki itu cuba menghalang wanita itu bangun mereka jatuh diatas katil ,bibir mereka bersatu lelaki itu terus memeluk pinggang gadis itu . Nuresya Farrose cuba lepaskan diri namun kudrat dia tak boleh melawan seorang lelaki yang memiliki nafsu yang tinggi seperti lelaki dihadapnnya.

"You're mine now " dia memgucup Nuresya Farrose dengan kasar tangan jugak dia genggam ,rambut Nuresya Farrose diselek agak dia boleh mengucup leher gadis itu seakan tidak lama berjumpa dia jatuh cinta dengan gadis itu "ummmpph"meraung Nuresya Farrose kerana lelaki itu mengigit lehernya seperti bayi yang kehausan dia nak tak nak merelakan sahaja tubuhnya dia penat serta merta dia kehilangan tenaga mungkin penat dan belum makan lagi.

"Idham jangan masuk !"arah lelaki itu dia menanggalkan pakaian nya mereka dalam keadaan menghairahkan sekarang ,Idham yang dengar terus berinjak pergi takkan nak halang pulak dia tunggu di meja makan apa lah yang boss dia buat tu lantak lah . "Arrrhh" suaranya mengeluarkan suara yang agak nikmat didengari memang masyuk dapat perempuan muda .

*****

"Ayah jangan cakap yang acu?"Encik Rahman turut buat andaian itu jugak

"Jangan bagitahu sesiapa buat masa sekarang diam sahaja"Nurfi Iman faham akan hal itu nampak gayanya nyawa adiknya dalam bahaya sebab itu adik dia tak balik Malaysia. Amia Xander melihat suaminya itu keluar dari bilik bapa mertua.

"Dah kenapa kau tengok aku macam tu"Amia Xander sengih

"Dapat pahala ok" Nurfi Iman meng-hum kan aja dia masuk ke dalam bilik manakala Amia Xander dan Nureizah Derose menonton drama cerita kegemaran katanya yang lain semuanya tidur dengan lena tak memikirkan perkara yang macam Encik Rahman mahupun Nuresya Farrose fikir.

WHO THE MAN ON BED

WHAT THE KIND SECRET BETWEEN IMAN AND RAHMAN

WHO NASHMIE

NURESYA GET RAPED or NOT











MRS TENGKU ANDRIAN ✓ | 02Where stories live. Discover now