FINAL 66

603 10 0
                                    

Author betul-betul terpaksa skip ke next level ye minta maaf kalau story nya tak sampai dan tak best sebab author makin busy sikit

      
 

   

5 Tahun kemudian...

                      Tengku Andrian Far'yan melihat wajah isterinya itu bahagia sahaja dia melihat wanita itu bermain -main dengan anak lelaki mereka tambahan pulak Erina Narose, Syarifah Aryani Reen turut membesar dengan sihat. Dulu dia adalah lelaki hingusan tiada harta,nama,pangkat mahupun kuasa sekarang ni dia bersyukur memiliki segala-galanya. Kerana berkat Tan Sri Izzhan dia dapat merasa kehidupan macam orang lain rasa tambahan dia dapat melindungi Nuresya Farrose daripada diculik oleh musuh lama arwah Puan Myerose dan dia dapat lunaskan dendam atas kematian nenek kesayangan nya itu.

       Erina Narose yang bahagia dapat mengandung dan melahirkan anak akan Encik Rahman, benih lelaki yang dia cinta dan sah menjadi suami nya siapa sangka jodoh dia adalah ayah kepada kawan nya itu sendiri. Bersyukur jugak kerana ahli keluarga Encik Rahman menerima dirinya secara terbuka dia bahagia kerana tiada halangan untuk bersama dengan suaminya itu  "Baby , termenung jauh nampak !" Tegur Encik Rahman lalu duduk melabuhkan punggung disebelah isteri nya itu muda benor lah bini dia sebaya dengan bongsu eh silap anak ke 6nya itu. LENGAN Encik Rahman ia peluk "rasa bahagia,sebab dapat jadi suami abang lepastu ada cahaya mata dengan abang. Anugerah tak terhingga tu" ujar Erisya Damia dengan wajah ceria. Daripada dia kahwin dengan Syah atau doktor sawan babi si Wafiey Amirul tu lebih baik dia bersama suami tuanya itu lebih afdal.

Nurfi Iman menjentik dahi Amia Xander " degil kau memang susah nak kawal kan, sini kaki aku urut kan"  kedua kaki milik Amia Xander diletak kan diatas paha milik Nurfi Iman lalu diselak sedikit lalu diurut mengunakan minyak yang sentiasa di bawa ke mana sahaja untuk kegunaan jugak tu. "Iman!" Kening Nurfi Iman terangkat ke atas

"Apa nyah"

"Saya sayang awak tau "  Nurfi Iman melihat wajah Amia Xander dia mengukirkan senyuman nipis .

            
      "Bella anak aku mana?" Soal Nurqif Aiman kepada Bella Zandra yang sedang mengipas satey "tu dekat sungai tu main!" Muncung ke depan bibir isteri nya itu,Nurqif Aiman menoleh ke arah tersebut melihat Lutfie Qhairul bermain dengan anak anaknya itu tambahan pulak Lutfie Qhairul sudah duda . Kisah yang menyedihkan jugak lah bagi adik nya itu ,kalau tak mampu bahagiakan perempuan jangan kita ambik dia jadikan isteri.

Marissa Durleyna minta cerai kerana sikap sibuk Lutfie Qhairul yang tiada masa untuk bersama,tambahan si Kyra Rebecca turut kejar dan menunggu masa untuk bersatu dengan Lutfie Qhairul. Kerana janji dia datang menuntut kembali

        Mohd Badrul menyandarkan kepala di bahu isterinya itu "berat lah abiy oi" kepala dah lah berat macam beras 5Kg

"Mana ada berat ieey habistu abiy lenguh ni ngantuk"Nureizah Derose mendengus lemah terus menarik kepala suaminya untuk tidur diatas riba nya itu agak lebih selesa dia pun tak adalah penat sangat tahan kepala suami nya itu.  "Amiy bahagia tak dengan abiy!"

Mata Nureizah Derose mengecil " apahal tanya macam tu,kau -eh abiy tak bahagia ke dengan amiy" makan masa sebenarnya namun tetap dia berusaha untuk lembutkan diri dia . "Siapa cakap abiy tak bahagia,amiy lah perempuan yang boleh gaduh tahu, walaupun amiy kasar tomboy mula-mula kita kenal tapi hati amiy masih perempuan. Abiy bahagia jadi suami amiy sampai bila-bila kita sama-sama besarkan Qairose ok" Nureizah Derose angguk sahaja perjodohan yang ditentukan oleh oyang sendiri Alhamdulilah bahagia sahaja kalau semasing cuba.

MRS TENGKU ANDRIAN ✓ | 02Where stories live. Discover now