Where you lay up sayang💕Beg sekolah Syed Aryan Reon dan Shariffah Aryana Reonsa disandangkan ke bahu mereka lalu bergegas keluar dari perut kereta Velfire berwarna hitam milik Delfa Urose ,Adam Firash tersenyum melihat anak buahnya itu berlari anak masuk ke dalam rumah termasuk anak lelakinya iaitu Firhan Fayrose "welcome home twin oh dear Firhan Fayrose long time no see you little swan" tegur Erisya Damia melihat anak kepada Nurefah Rose dan Delfa Urose pulang dari sekolah dia agak gembira berjumpa dia hanya datang rumah ni bila ada ikatan dengan Encik Rahman sahaja
"Same with me Aunty Damia" mereka bertiga menyalami gadis muda itu hormat itu tetap kena ada supaya mereka tahu beradap,Erisya Damia tersenyum melihat wajah kegembiraan anak buah nya itu .
"Reonsa,Reon how about your guys result ada tak?"Mereka mengangguk tanda ada terus mengeluarkan sehelai kertas lalu diserahkan kepada Nuresya Farrose untuk dilihat keputusan pertengahan mereka itu kelak nanti mereka akan membesar dan tumbuh dengan sihat manakala Firhan Fayrose berlari ke dapur untuk makan Bella Zandra meminta anak buahnya itu mencuci tangan terlebih dahulu sebelum mencicip makanan yang telah dia masak itu kebetulan sahaja dia baru habis muncul pulak kelibat Adam Firash dengan Delfa Urose mereka melihat anak mereka itu melabuhkan punggung.
"Adalah tu cuma lambat sikit turun ada kerja"jawab Bella Zandra maklumlah suaminya itu sibuk sahaja jadi dia kena lah faham tapi tapi itu menyakitkan sebenarnya.
"Dengan musim macam ni semua akan jadi buzy si Delfa ni pun akan ke London esok dalam 4 hari nak uruskan syarikat dekat sana"ujar Adam Firash dia sebagai suami hanya mampu mengizinkan dan berdoa agar isterinya itu selamat sahaja di sana nanti keran dia tahu tugas isterinya agak berat namun dia tidak ingin menjadi penghalang biarlah isterinya bekerja dia tidak kesah kerana itu minat isterinya .
"Not bad twin " ujar Erisya Damia mengangkat tubuh badannya itu berada dekat dengan Nuresya Farrose
"Bravo tak sangka maksu korang boleh straight A+ dari dulu sampai sekarang bijak "dia memuji anak kepada Nurefah Rose dan Syed Shariff kerana bijak dan cemerlang dalam pembelajaraan akademi mahupun suka tetap nombor satu kerana itu lah mereka ini digelar Iblis entah tak tahu tang mana yang macam iblis biar lah budak sekarang ni suka hati je nak letak nama pelik pelik. "I need some food" pinta Syed Aryan Reon dia berasa perutnya itu berbunyi jadi lebih baik dia dengan kembarnya itu pergi ke dapur untuk makan tengah hari .
"Jom makan"riang Erisya Damia mereka sama sama ke dapur untuk makan tengah hari terdapat Bella Zandra,Delfa Urose,Firhan Fayrose,Adam Firash disana "apa yang meriah sangat tu acu"Soal Delfa Urose kepada adiknya itu
"Takde lah keputusan still kekal A+ " Delfa Urose dan Bella Zandra tidak sangka bijak benor anak Nurefah Rose ni memang pandai tahu keluarga rose ni . Syed Aryan Reon hanya diam sahaj mengunyah dia pun hanya cuba buat yang terbaik agar ibu bapanya sentiasa bangga memiliki mereka berdua sebagai anak itu adalah tugas mereka
“ congratulations twin so memandang kan anak buah Aunty Delfa dapat A+ setiap tahun so macam biasa I give your present make a little wish " Delfa Urose tersenyum bangga dia langsung tak berkira dengan anak anak buahnya itu nak dibandingkan ayah nya itu jaga ,kutipnya dan hantar dia ke jepun untuk belajar tidak pernah terbalas dan berbayar langsung dicampakkan RM150000000 sekali pun tidak sudi bapanya itu menerima tahu.
"Ferrari the black tone" jawab Syed Aryan Reon dengan mulut penuh dengan makanan.
"Cafe o' clock " pinta Shariffah Aryana Reonsa
"Agak menarik no problem semua untuk twin semua b..."
"TAK BOLEH!" mereka semua yang terdengar suara yang agak keras dan kasar terus meneh , pucat terus muka Delfa Urose melihat Syed Shariff,Nurfi Iman,Nurqif Aiman ,Mohd Faizal ,Nurefah Rose dan Zulina dibelakang mereka alamak mampus nak menjawab "Delfa boleh tak jangan manjakan sangat ishh"Marah Nurefah Rose tahu lah nak bagi hadiah tapi bukan dengan cara macam tu.
"Mana ada aku manjakan ,Aku "Nurqif Aiman menjeling tajam
"Diorang still budak bawah umur "Bala's Nurqif Aiman dan berjalan mendekati isterinya Bella Zandra
"Entah kalau jadi apa apa dekat anak aku- ! Eah silap anak buah tak ke naya kau nyah kena tembak dengan bapa dia" betul jugak nak kata lesen pun takde aduhai bongok punya Delfa Urose aduhai. Syed Shariff menjeling tajam ke arah Mohd Faizal Aku lempang mamat ni satu kali baru tahu berpusing tak mengucap kau budak nanti dia kerjakan.
Shariffah Aryana Reonsa "but mummy I really need my own cafe same like Reon need a car" Syed Shariff menyentuh lembut bahu isterinya " bagi jelah setidaknya Reon dah boleh balik sendiri kalau dia ada kelas tambahan atau latihan bola sepak kalau Reonsa dia balik rumah tidur makan takde buat apa jugak tu yang setidaknya ada kafe boleh dia belajar cari duit sendiri itu kan lebih baik"memikirkan kesan dan kebaikan agak lama untuk bagi Nurefah Rose fikir terus dia bersetuju.
"Mummy percayakan kamu berdua tapi kalau kamu berdua buat hal mummy tak teragak-agak untuk hancurkan kafe mahupun kereta faham" patutlah Iblis kalau maknya pun menakutkan,Nuresya Farrose hanya tersenyum melihat wajah anak buahnya .
KERETA SYED ARYAN REON
KAFE SHARIFFAH ARYANA REONSA****
"Don'take too long to make decision,take care of the people you love ,don't delay thing's, don't be afraid to walk alone ,be strong and face every situation" itu adalah 5 perkara yang perlu semua orang tahu dan wajib ikut kerena musuh itu bila bila sahaja boleh serang ,mereka memiliki senjata lama yang boleh menghancurkan 30 bangunan dengan sekali tembakan itu adalah yang paling orang inginkan beribu orang cuba cari teknologi sebegitu namun tidak mudah untuk ditemui kerana orang yang menciptakan itu telah lama bersara kemenangan itu sentiasa berpihak pada pemberani
"Aku percayakan korang boleh bunuh Leo malam ni"senyuman sinis mengukirkan bibit gelapnya masa depan tidak bergantung pada orang namun cerita kita yang telah menulisnya . Lelaki itu memberi sepenuh kepercayaan untuk bunuh musuh mereka iaitu Leo yang Cuba mengambil ahli tempat yang dijadikan markas bom sedangkan markas itu sudah lama mereka tidak guna atas sebab tertentu namun tidak sangka musuhnya begitu tertarik dan mengacarkan ugutan untuk membunuh semua orang yang dia inginkan.
"Baik TUAN" mereka berdabik hormat kepada lelaki itu diusia sekarang semakin ramai yang menjadi samseng jalanan untuk mendapatkan wang namun lelaki itu takkan biarkan orang lain buat sesuka hati gunalah nama dia supaya dilindungi dari kumpulan yang mengajak membunuh itu kerana wilayahnya lebih besar berbanding dulu era nya baru bermula.
YOU ARE READING
MRS TENGKU ANDRIAN ✓ | 02
RomanceDate 💕 11 July's 2019 A2:Mrs.Tengku Rian[slow Update✓] "Aku mungkin bukan malaikat untuk ada dengan kau tapi aku manusia yang hanya mampu lindungi kau dari bahaya"- Tengku Andrian Far'yan Dia kacak,berpangkat Tengku,lelaki yang berkaris...