Kırık Düşünceli Kalp Ağrıları (28)

8 0 0
                                    

         Uyuyordum, uyandım

Bırak da dertlerimi anlatayım sana filora, hem bu sabah erken uyandım ve akşam dönerken olmasını istedim, fırında olmasını ve bana bakmasını, markette kasa da o olsun istedim ve aldığım meyve sebzeyi o tartsın istedim. Metro’da okula giderken, okuldan gelirken o yanıma otursun istedim. Bütün güzellikler saf bir ruh gibi sarıyor bedenimi, salt bir güzellik arayışı içinde, her çiçekte bir güzellik varmışçasına bakıyor gözlerim. Yoksa filora ben günahkar mıyım, yoksa sana ihanet mi ettim. Ben gördüğüm her yüzde; seni arıyor, seni buluyor, seni kaybediyorum filora. Rengi, ırkı, milleti, inancı fark etmiyor filora, bahtsız bir rüyanın peşinde, gamsız kedersiz dertlerle dolu bir hayat geçiriyorum. Çok değişmedim filora, aslında ben hep böyle idim. Salt mutluluk önemli benim için, salt yalnızlık, salt güzellik ve saf bir sevgi. Tanışmadığım bilmediğim herkes bu duygulara aday. Korkuyorum yakın olmaktan bütün acılara senin kadar. Bir vapur gelip geçiyor ömrümüzden filora, çok farklı çok değişik bir vapur. Denizi gözlerimle gördüm filora, o vapur hiçbir zaman kıyıya uğramayacak, deniz ön yargıdan katman katman olmuş, istese de gelemiyor filora, yenemiyor kırık düşünceli kalp ağrılarını.

Hayalet Şehrin EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin