Bylo ráno, týden po mých desátých narozeninách, a já a moji přátelé dnes dostaneme prvního pokémona od profesorky Juniper. Už jsem byla rozhodnutá, kterého si vezmu. Čekala jsem před domem na své dva přátele, kteří budou cestovat se mnou.
Jedním z nich je Flame, desetiletá holka s velkou oblibou v ohnivých pokémonech. Vždy je energetická a někdy až přehnaně optimistická. A druhým je Tobias, desetiletý kluk, který je tichý a straní se společnosti. Má rád vodní pokémony, protože mu připadají klidnější než ostatní.
Spatřila jsem Tobiase, jak ke mně jde. Zamávala jsem mu na pozdrav a on mi to nejistě oplatil. ,,Čekáš tady dlouho?" zeptal se. ,,Ne, jen pár minut." odpověděla jsem mu s úsměvem a vyhlížela Flame, která se rozhodla, že dneska, v tak důležitý den, zaspí.
,,Ahoj lidi!" zakřičela Flame, když nás uviděla stát před mým domem. Zamavala jsem na ní a ona mi to s radostí oplatila. ,,Pardon, že jsem přišla pozdě, ale zaspala jsem." podívala se na nás s omluvným úsměvem. Jen jsem nad tím prohodila rukou, protože zaspání bylo u Flame běžné.
,,Tak pojďte." popadla jsem oba za rukáv a chtěla je odtáhnout do profesirčiny laboratoře, ale Tobias mě zastavil. ,,Mě teta řekla, že prý musí nutně objet do vedlejšího města a tak u vás nechala balíček." zamyslel se. Jen abyste chápali, Tobiasovo matka je sestra profesorky Juniper, takže z toho vyplývá, že je to Tobiasova teta.
,,U nás doma?" přemýšlela jsem. ,,Matka mi ale nic nedávala." ,,Wendy! Tobiasi! Flame! Jste tady ještě?" ozvalo se ode dveří. V nich stála moje matka a držela malou modrou krabici se zelenou mašlí. ,,Tohle jsem ti ráno zapomněla dát. Je to od paní profesorky." řekla a předala mi to. S úsměvem jsem jí poděkovala.
,,Co v ní je?" zeptala se zvědavě Flame a otevřela ji. ,,Co jiného než pokémoni." pronesl Tobias a nakoukl mi přes rameno do krabice. A měl pravdu. Uvnitř byly tři pokébaly a každý na sobě měl značku typu pokémona. Nedočkavě jsem sáhla po pokébalu s travním pokémonem - Snivy. Pak mi ale došlo, že by jsme se měli dohodnout, kdo si vezme pokémona jako prvního. Tobias mi jen s úsměvem oznámil, že si Snivyho můžu klidně vzít. Ani Flame nevypada, že by jí to vadilo. Ta si s úsměvem vzala pokébal s Tepigem, ohnivým pokémonem, a na Tobiase zbyl jeho oblíbený typ pokémona - vodní Oshawott.
,,A teď si zkusíme zápas mezi sebou." prohlásila Flame nadšeně. ,,Blázníš?" zeptal se vyděšeně Tobias. ,,Vždyť jsme je teď teprve dostali, nemůžeš s nimi hned zápasit. Navíc jsme uprostřed města, bylo by to nebezpečné." poučil nás. ,,Nikomu se nic nestane, vždyť jsou ti pokémoni ještě slabí." řekla Flame a podívala se na mě. ,,Já tvoji výzvu přijímám." usmála jsem se na připravila se pokébal. ,,Ach jo, to bude dlouhá cesta." povzdechl si Tobias a posadil se na schody od domu.
ČTEŠ
Pokemon Adventure [1.Díl]
RandomKniha je vzaná z mého prvního účtu @Poke_Maniak, protože mi začalo nějak blbnout přihlašování a nejde se mi na účet dostat přes mobil. Wendy je desetiletá dívka, která se chce stát trenérem pokémonů. Když dostane svého prvního pokémona, vydává se n...