Kapitola VII.

34 5 17
                                    

  ,,Zde jsou vaši pokémoni." předala nám sestra Joy s úsměvem naše pokébaly. Poděkovali jsme za péči a vylezli ven před středisko. Stál tam ten kluk, který nás celou cestu sledoval. Měl zelené vlasy po lopatky a svázané do dvou menších culíků. ,,Tvoji pokémoni..." promluvil po chvíli, co nás sledoval. Trochu jsme se ho lekli. ,,Potřebuješ něco?" zeptala jsem se ho a dívala se na něj s přivřenýma očima. ,,Všiml jsme si, že máte pokémony. Chtěl bych si s jedním z vás zazápasit." ,řekl, co potřeboval a čekal, jak zareagujeme.

  ,,A jen tak mimochodem, mé jméno je ,N'." dodal. ,,Já jsem Flame a tohle jsou Wendy a Tobias." představila nás všechny Flame se širokým úsměvem. Určitě si s ním chtěla zazápasit, viděla jsem ty její jiskřičky nadšení v jejích očích. ,,Tak tedy, vyzívám tě na souboj... Wendy!" vykřikl moje jméno. Byla jsem z toho zaražená a Flame zklamaná. Tolik se těšila na zápasení.

  ,,Výzvu přijímám!" odpověděla jsme sebejistě. ,,Pojďme na louku vedle města." řekl a zamířil cestou mezi domky až na velkou travnatou plochu. ,,Použít můžeš všechny pokémony, které máš." seznámil mě s pravidly a pobaveně se ušklíbl. ,,Stejně jsi určitě moc mít nebudeš." dodal s ušklebkem. ,,To se ještě uvidí." zašeptala jsme si samam pro sebe a připravila pokébal se Snivym.

  ,,Purrloine, volím si tebe." trenér ,N' hodil svůj pokébal. Před ním se objevila fialová kočka. ,,Teď já. Snivy, běž do boje!" vykřikla jsem a hodila Snivyho pokébal. Travní pokémon se objevil před tím temným a připravil se do bojové pozice. ,,Snivy, použij Vine Whip." řekla jsem a doufala, že se tento útok už Snivy naučil. Travní pokémon vystrčil své úponky a švihl Purrloina. ,,Purrloine, použij Scratch." rozkázal ,N' a kočka škrábla svými ostrými drápky mého Snivyho. Na noze mě drobný škrábanec ze kterého trochu tekla krev.

  ,,Snivy, znovu Vine Whip!" křikla jsem. Můj travní pokémon se opět trefil do Purrloina svými úponky. ,,Purrloine, Scratch!" zakřičel ,N' a fialová kočka se pokusila škrábnout Snivyho. Ten však byl rychlejší a útoku se vyhnul. ,,Purrloine, použij Growl!" řekl zelenovlasý kluk a jeho temný pokémon vydal roztomilý zvuk. To na chvilku učarovalo mého Snivyho, ale já ho svým dalším rozkazem vrátila zpět do reality. ,,Snivy, Leer." Travní pokémon věnoval Purrloinovi svuj děsivý výraz a fialová kočka se lekla.

  ,,Purrloine, použij Scratch!" zakřičel ,N' a jeho pokémon se rozběhl proti tomu mému, aby ho škrábl. Bohužel byl ještě trochu oslaben z předešlého Snivyho útoku a tak travnímu pokémonovi téměř nic neudělal. ,,Snivy, Vine Whip." řekla jsem a Snivy mě poslechl. Zaútočil na Purrloina svými úponky a několikrát se trefil. ,,Jeho pokémon musí být velmi silný." slyšela jem, jak toto Tobias zašeptal Flame a ta kývla. ,,Asi mají pravdu." řekla jsem si samam pro sebe a přemýšlela nad tím, jestli již trochu unaveného Snivyho nevyměním za Lillipupa plného energie. ,,Ještě chvíli nechám Snivyho zápasit." rozmyslela jsme si nakonec. ,,Snivy, použij Tackle." vykřikla jsme a travní pokémon mě poslechl. Narazil do Purrloina a pak se od něj zase vzdálil, aby mohl kdyžtak uhnout.

  ,,Purrloine, Scratch!" rozkázal můj protivník a jeho fialový pokémon škrábl toho mého. Snivy už začal být unavený a v jeho pohybu nebylo moc síly. Proto jsme se rozhodla, že ho vyměním za Lillipupa. ,,Snivy, vrať se!" zavolala jsme svého pokémona zpátky do pokébalu a vytáhla pokébal s Lillipupem. ,,Copak, vzdáváš se?" zeptal se posměvačně ,N'. ,,Ne, jen měním pokémony. Sám jsi to přeci povolil." usmála jsme se na něj s vítězným úsměvem a hodila Lillipupův pokébal. ,,Lillipupe, volím si tebe!"

  ,,Lillipupe, použij Tackle!" křikla jsem a malý odvážný pejsek mě poslechl. Vrazil do Purrloina, ale ne takovou silou, aby mu to nějak více uškodilo. ,,Purrloine, Scratch!" zakřičel ,N' a fialová kočka mého Lillipupa škrábla. ,,Lillipupe, znovu Tackle." řekla jsme a všimla si, ze Purrloin je značně unaven, jen to na sobě nedává znát. ,,Už jen chvilku." zašeptala jsem s úsměvem. Lillipup do Purrloina vrazil co nejsilněji mohl a temný pokémon se svalil na bok. Byl až moc vyčerpaný na pokračování v zápase a tak jsme vyhrála.

  ,,Gratuluji ti!" vykřikla nadšeně Flame a přiběhla ke mě. ,,Lillipupe, byl jsi skvělý, ale teď se vrať a odpočiň si." s úsměvem jsme vrátila Lillipupa do jeho pokébalu a pak se otočila na zelenovlasého chlapce.,,Zápasil jsi dobře." řekla jsme mu. On jen kývl a otočil se k odchodu. ,,Než odejdu ti chci říct, že se určitě někdy ještě potkáme." zasměje se a odejde. ,,Byl to zváštní kluk." zamyslí se Tobias. ,,Zvláštní, ale hezký." zasní se Flame, ale hned dostane od Tobiho pohlavek. ,,Na kluky jsi ještě mladá." řekne přísně a všichni tři se vydáme z louky na okraj města, kde začíná stezka s číslem 2. ,,Vždyť jsem tady z nás tří nejstarší." protestuje Flame, ale hned je umlčena Tobiho neústupným pohledem. Před námi je jen les a další dobrodružství...

Pokemon Adventure [1.Díl]Kde žijí příběhy. Začni objevovat