,,Flame?!" vykřiknu na rudovlasou dívku. ,,Ahoj Wendy." ozve se a její hlas už nezní tak přátelsky jako předtím. ,,Pojď se vrátit k nám. Navíc máš tu svého Tepiga." přemlouvám jí, ale ona vypadá, že mě ani neposlouchá. ,,Ne, Evelyn mě trénuje." řekne a otočí se zády k nám. ,,Ale notak, Flame, nebuď na ně tak nepříjemná." pokárá jí Evelyn a když se rudovláska ztratí mezi stromy, dívka se otočí zpět na mě a Tobyho. ,,Kam šla?" zeptá se okamžitě Tobias. ,,Asi ke mně domů." usměje se Evelyn. ,,A to je kde?" ptá se opět Toby. ,,To ti povím, když mě porazíš v zápase." zašklebí se a připraví si pokébal. ,,Dobře." kývne a taky vytáhnu pokébal se Snivy.
,,Snivy, pojď zápasit!" křiknu a přede mnou se objeví můj travní pokémon. ,,Lillipupe, hurá do boje." hodí Evelyn jeden pokébal. ,,Lillipupe, použij Tackle." řekne Eve a pokémon jí poslechne. Zaútočí na Snivyho a ten se jen tak tak uhne. ,,Snivy, rychle použij Vine Whip." zakřičím a travní pokémon chytí Lillipupa svými výhonky a drží ho nad zemí. ,,Ale ne, Lillipupe, zkus se vytrhnout." řekne Evelyn s trochou strachu v hlase. Lillipup se snaží dostat se pryč od výhonků, ale Snivy mu to nedovolí a stále ho drží ve vzduchu. ,,Snivy, pusť ho a použij Tackle." řeknu a Snivy Lillipupa pustí. Ještě než pejsek dopadne na zem ho travní pokémon trefí do zad. Lillipup dopadne na zem a už se nemůže zvednout.
,,Lillipupe, vrať se zpátky." Evelyn vrátí svého pokémona do pokébalu. ,,Audino, volím si tebe!" křikne po chvilce a před Snivym se objeví růžovo-žlutý pokémon. ,,Snivy, použij Tackle." řekne Wendy a travní pokémon se trefí protivníkovi do nohy. ,,Audino, Pound." zakřičí Evelyn a Audino chytne Snivyho svým ocasem. Jde vidět, že ho Audino vážně omezuje v pohybu a z travního pokémona pomalu vyprchává energie, protože nemůže moc dýchat. ,,Ať ho Audino pustí, nebo se Snivy udusí!" vykřiknu a doufám, že mě Eve poslechne.
,,Audino, pusť Snivyho." řekne a její Audino jí poslechne. ,,Snivy, pojď zpět." vrátím travního pokémona zpátky do pokébalu a připravím si další. ,,Purrloi-" ,,Oshawotte, pojď si taky zazápasit!" vykřikne Toby, který se celou dobu pouze koukal na nás zápas. Stoupl si vedle mě. ,,Počkej, tohle nemů-" ,,Ale může, alespoň bude větší zábava." skočí mi Evelyn do řeči a usměje se.
,,Oshawotte, použij Water Gun." řekne Tobias a Oshawottův proud vody se trefí Audinovi přímo do obličeje. ,,Audinou, Pound." křikne Eve a Audino se pokusí chytit Oshawotta svým ocasem. Vodní pokémon se jeho útoku však vyhne. ,,Oshawotte, teď Tackle." řekne nahlas Toby. Oshawott neváhá ani chvilinku a rychle zaútočí na Audina. Nakonec ho zasáhne do břicha a protivníkův pokémon si lehne do trávy. Audino je vyčerpaný a to znamená, že Toby vyhrál.
,,Gratuluji k výhře." usměje se na nás Evelyn a vrátí svého Audina do pokébalu. ,,Teď vás zavedu za vaší kamarádkou Flame."
ČTEŠ
Pokemon Adventure [1.Díl]
RandomKniha je vzaná z mého prvního účtu @Poke_Maniak, protože mi začalo nějak blbnout přihlašování a nejde se mi na účet dostat přes mobil. Wendy je desetiletá dívka, která se chce stát trenérem pokémonů. Když dostane svého prvního pokémona, vydává se n...